تابناک-رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در نشست با دانش‌آموزان دختر عضو انجمن‌های اسلامی هرمزگان گفت: امروز رسالت همه بچه‌های انقلاب برافراشتن پرچم امید در جامعه است چرا که دشمنان از هر ابزاری برای تزریق ناامیدی در جامعه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 09 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌جواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور در دیدار با دختران عضو اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان اظهارداشت: این جلسه در پایان یک سال و روزهای پایانی یک قرن دارد برگزار می‌شود که یک دوره کرونایی را هم در آن تجربه کرد‌ه‌ایم و کلا فضای تعلیمی، تربیتی، تشکیلاتی و ... تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و عالم دیگری توسط کرونا باز شد.

وی افزود: با وجود تمام محدودیت‌های موجود اما دانش‌آموزان انجمن‌اسلامی سعی کردند پرچم اتحادیه را در سراسر کشور برافراشته نگه‌دارند و تقریبا تنها تشکلی بود که ارتباطات را حفظ کرد و در سال اخیر نیز برخی از فعالیت‌ها مانند مدرسه انقلاب از سر گرفته شد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی بیان‌کرد: به نظر می‌رسد جامعه با کرونا کنار آمده است و همه جا باز شده است و این امید است که در شرایط پیش‌رو مدرسه‌ها به شرایط عادی برگردد تا بتوانیم برنامه‌ها را مانند گذشته قوام دهیم.
وی ادامه داد: من از اتحادیه استان هرمزگان خاطره‌های خیلی خوب دارم و از نزدیک آشنای این استان هستیم و من هم تایید می‌کنم بنیه تشکیلات انجمن اسلامی در استان خوب است بنابراین می‌شود بر روی آن سرمایه‌‌گذاری کرد؛ همچنین بچه‌های این منطقه از نظر نجابت، خونگرمی و صداقت بی‌نظیر هستند و استعدادهای فراوانی در این استان وجود دارد که باید این‌ها را قدر بدانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری عنوان‌کرد: هنر دوستان ما در اتحادیه این است که زمینه را برای ارتباط‌ها و دوستی‌های مومنانه در ایام تحصیل فراهم کنند و یک جنبه مشاوره‌ای نیز داشته باشند تا مطالب مناسب و امین در دسترس بچه‌ها قرار بگیرد.
وی ادامه داد: انجمن اسلامی کمک می‌کند تا بچه‌ها خود‌ِ انقلابی‌شان را کشف کنند و با هم‌پیمان شدن تشکیلاتی یک سلسله فعالیت فرهنگی و انقلابی را در جهت معرفی آرمان‌ها و دستاوردها انجام دهند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهارداشت: دانش‌آموزان باید به دنبال کارهای ابتکاری بروند و از دیگران هم کمک بگیرند برای اینکه بتوانند اثر‌گذاری در مدرسه را افزایش دهند چرا که گاها می‌بینیم 6 الی 7 نفر در یک مدرسه کل فعالیت‌های مدرسه را در دست می‌گیرند و بدون امکانات آنچنانی، شور و نشاط مضاعفی به مدرسه بخشیده‌اند.
حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری تاکید‌کرد: توفیق در اجتماع اراده‌ها و انگیزه‌ها است و روی این موضوع باید بیشتر از همیشه کار شود و در سال آینده دانش‌آموزان وارد حال و هوای تازه‌ای شوند چرا که در این صورت بقیه دانش‌آموزان نیز به کمک ما خواهند آمد و برنامه‌ها مدون‌تر خواهد شد.
وی عنوان‌کرد: اتفاقات و خدمات بزرگی دارد در کشور انجام می‌شود مانند پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و این‌ها همه باید تببین شود و الان هنر انجمن اسلامی و رسالت همه بچه‌های انقلاب امیدآفرینی و برافراشتن پرچم امید در کشور است چرا که دشمن از هر طریقی به دنبال تزریق ناامیدی به جامعه است‌.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: مواظب دل‌ها، ذهن و چشم‌هایتان باشید و ورودی‌های شخصیت‌تان را مراقبت کنید و قدر دوستی‌های مومنانه خود را خیلی بدانید و حتما قدردانی کنید چرا که امام جامعه نیز فرمودند قدر انجمنی بودن خود را بدانید.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار