فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری قاتل پس از ۴۸ ساعت در باقرشهر گفت : ۲۶ باند سازمان یافته که اعمال مجرمانه آن‌ها توأم با شیوه های مجرمانه خاص و جدید بود متلاشی شدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 15 March 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری ظهر امروز در نهمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات‌های متعدد و مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۲۴۷ نفر از متهمین و مجرمینی که در حوزه های مختلف از جمله سرقت، قاچاق و سایر موضوعات اعمال مجرمانه داشتند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک قاتل در باقرشهر گفت: دو روز پیش در روستای قمصر باقرشهر یک قتل اتفاق افتاد به این شکل که طی درگیری، قاتل با استفاده از قمه با وارد کردن ضربات متعدد به اعضای بدن مقتول، او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه انگیزه قاتل هنوز مشخص نشده است، افزود: پس از کمتر از ۴۸ ساعت، نیروهای کلانتری باقرشهر با پیگیری های مجدانه طی یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی گفت: ۲۶ باند سازمان یافته هستند که اعمال مجرمانه آن‌ها توأم با شیوه های مجرمانه خاص و جدیدی بوده که با هوشیاری و ذکاوت و تیزبینی همکاران ما کشف و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: ۱۴۱ سارق دستگیر، ۱۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت کشف و به مالباختگان مسترد شد همچنین ۹ قبضه سلاح گرم و سرد در این طرح کشف شده است.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در این مرحله از طرح ۶۴ نفر اتباع بیگانه دستگیر و طرد شدند و بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۴ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه چهارشنبه سوری قرار داریم ۱۵۵ هزار عدد انواع مواد محترقه که بیشتر به صورت بمب، نارنجک دستی و اقلام بسیار خطرناک و فاقد استانداردهای لازم بود کشف و ضبط شد و ۱۶ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: دستگیرشدگان چهارشنبه سوری با هماهنگی مقامات قضایی تا بعد از روز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در بازداشتگاه‌ها نگه داری می‌شوند.

جلیلیان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه در این مرحله از طرح بیش از ۲۶ میلیارد ریال است تأکید کرد: در شهرستان ری ۱۲ درصد کاهش سرقت نسبت به سال گذشته و ۵۸ درصد کاهش جرائم خشن و ۱۸ درصد افزایش دستگیری و کشفیات به وقوع پیوسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار