فرماندار تویسرکان با اشاره به اهمیت بالای حوزه تامین نان عمومی و برخی مشکلات بروز یافته در این بخش گفت: میزان رضایتمندی مردم شهرستان از کمیت و کیفیت نان باید به سطح مطلوب برسد.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 10 October 2015
 فرماندار تویسرکان با اشاره به اهمیت بالای حوزه تامین نان عمومی و برخی مشکلات بروز یافته در این بخش گفت: میزان رضایتمندی مردم شهرستان از کمیت و کیفیت نان باید به سطح مطلوب برسد.

به گزارش ایرنا ؛حبیب مومیوند در شورای آرد و نان تویسرکان افزود: بحث تامین نان با کیفیت یک مقوله بسیار مهم و حیاتی در جامعه محسوب می شود و توجه و دغدغه جدی مسئولان مرتبط را می طلبد.
وی تاکید کرد: مردم انتظار دریافت نان با کیفیت را در قبال هزینه خود دارند که یک توقع بجاست و مسئولان مرتبط با این بخش وظیفه تحقق هر چه بهتر این خواسته مردمی را به عهده دارند.
مومیوند تصریح کرد: سهل انگاری و کوتاهی در زمینه کمیت و کیفیت نان ارائه شده به مردم از سوی هیچ مرجع و شخصی پذیرفته نیست و در برخورد با متخلفان این بخش هیچ اغماضی صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش و بازرسیهای مستمر دستگاههای متولی امر ارائه نان به مردم، هنوز سطح رضایمندی مردم تویسرکان به سطح قابل قبول نرسیده است افزود: نظارت بر روند فعالیت نانوایی های شهرستان تویسرکان به نیروهای انسانی بیشتر و تلاش مضاعفی نیاز دارد.
مومیوند خاطرنشان کرد: به دنبال تقویت بحث نظارت در حوزه تامین نان مردم هستیم زیرا این موضوع وظیفه شرعی، قانونی و عرفی مسوولان است و به هیچ وجه جای کوتاهی ندارد.
وی گفت: استفاده از دهیاران برای نظارت بیشتر بر روند فعالیت نانواییها، جذب کامل سهمیه آرد شهرستان، استاده از ترازو برای وزن نانها در واحدهای نانوایی، نظارت بر نوبت تعطیلی نانواییها و دقت و بررسی مضاعف باید برای بهبود حوزه تامین نان مردم در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان نیز در این نشست گفت: سهمیه آرد کل شهرستان تویسرکان 830 تن در ماه است که از این مقدار 664 تن آرد یارانه ای و مابقی آرد با قیمت آزاد است.
رضا سلیمانی افزود: شهرستان تویسرکان از 139 واحد نانوایی برخوردار است که از این تعداد 75 واحد در شهر تویسرکان وسرکان، 40 واحد در بخش مرکزی و 24 واحد در بخش قلقلرود فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و 836 مورد بازرسی از مجموع نانوایی های شهرستان صورت گرفته که 62 فرم تخلف نیز تکمیل و به اداره تعزیرات عمومی تحویل داده شده است.
تویسرکان یکی از شهرستانهای استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار