در آستانه روز دانش‌آموز؛
استاندار کرمانشاه غروب روز سه‌شنبه در منزل ۳ شهید دانش‌آموز استان حاضر شد و یاد و خاطره این شهدا را گرامی‌ داشت و به مقام شامخ تمام شهدای انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نوجوان و دانش‌آموز ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 03 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه "بهمن امیری‌مقدم" ابتدا در منزل شهید «محمد اشتریان» حاضر شد و پس از قرائت فاتحه و یادآوری سلحشوری و از خود گذشتگی شهدا، ایثار و صبوری پدر و مادر این شهید گران‌قدر را هم ستود.

شهید اشتریان متولد ۱۳۵۲ بود که در مهرماه ۱۳۵۹ بر اثر بمباران هوایی رژیم بعث در مدرسه و زمان تحصیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار کرمانشاه در ادامه به دیدار بابامراد عباسی، پدر شهیدان «جلال و رضا عباسی» رفت و یاد جانفشانی و رشادت پسران او در عملیات عاشورا را گرامی‌ داشت.

شهیدان جلال و رضا عباسی متولد سال ۱۳۴۸ بودند که در مقطع سوم راهنمایی به عضویت بسیج درآمدند و عازم جبهه شدند که در نهایت در مهر ماه ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی میمک (عملیات عاشورا) به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسوول امور ایثارگران استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه هم در این دیدار حضور داشتند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار