سرمربی سپاهان اصفهان:
شهر انزلی و تیم ملوان همواره از لحاظ اجتماعی و ورزشی بواسطه حضور دوستان و هم بازی های قدیم برایم خوش خاطره و جذاب است و امیدوارم فردا هم با دست پر انزلی را ترک کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، سرمربی سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ملوان گفت: هدف ما کسب هر سه امتیاز این دیدار است.

حسین فرکی عصر پنجشنبه در این کنفرانس با اشاره به وضعیت تیم های ملوان و سپاهان در جدول گفت: ما برای حفظ و ارتقا موقعیتمان در جدول و ملوان برای بهبود وضعیتش به میدان می رویم لذا این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است و بازی فردا، مسابقه ساده ای نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک بازیکن محروم و چند بازیکن مصدوم داریم، گفت: چنانچه پزشک تیم تشخیص دهد که بازیکنی آماده بازی است، به ترکیب تیم افزوده می شود.

فرکی با تاکید بر اینکه برای تیم های ریشه دار همواره احترام خاص قایلم، گفت: شهر انزلی و تیم ملوان همواره از لحاظ اجتماعی و ورزشی بواسطه حضور دوستان و هم بازی های قدیم برایم خوش خاطره و جذاب است و امیدوارم فردا هم با دست پر انزلی را ترک کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص تاخیر و وقفه در لیگ گفت: متاسفانه این اختلال در روند منظم بازی ها، به سود تیم ها نیست و تیم سپاهان از جمله تیم هایی است که از این بابت متضرر شده است.

وی تصریح کرد: بنظر می رسد تدبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعنوان یک نهاد مسئول و ذی ربط در این خصوص برای برنامه ریزی دیدارها با توجه به وضعیت لیگ فوتبال کشورها از جمله راهکارهای حل این معضل باشد.

تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با کسب 38 امتیاز از 21 دیدار انجام شده، در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

سپاهان اگرچه به لحاظ امتیاز با تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران هم امتیاز است، اما به دلیل تفاضل گل پایین تر، پس از این دو تیم قرار دارد لذا سه امتیاز دیدار این تیم با ملوان در تثبیت موقعیت برتر این تیم در بالای جدول موثر است.

سپاهان اصفهان فردا (جمعه) در هفته بیست و سوم لیگ برتر، مهمان تیم ملوان انزلی خواهد بود، این دیدار در هوایی که بارانی پیش بینی شده در ورزشگاه تختی بندرانزلی ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار