کد خبر: ۱۰۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 07 December 2022

آغاز به کار شعبه خودرو45 در ساری

اگر شما هم فروشنده خودرو باشید حتما از خودتان می‌پرسید که بهترین راه فروش خودرو کارکرده چیست؟

یکی از این راه‌ها برای فروش خودرو دست دوم و کارکرده، معامله با دوستان و آشنایان است که راهی وقت گیر و سخت است و نمی توان آن را یک راه قطعی برای فروش ماشین تلقی کرد. همچنین راه‌های دیگری را هم ممکن است به شما بگویند که هرکدام مشکلات مربوط به خود را دارد. خصوصا اینکه این راهکارها در شهرهای پرجعیت مانند تهران، مشهد، شیراز و اصفهان کاربرد بیشتری دارد و در شهرهای با جمعیت به مراتب کمتر مانند ساری درصد موفقیت این روش‌ها کمتر می‌شود.

اما جرکت در مسیر سبک زندگی جدید همچون روش‌های دیجیتال خرید و فروش، پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت در کشور این فرصت ایجاد شده تا راهکارهای بهتر و بروزتری به کمک ساکنین شهرستان هایی مانند ساری آمده و فروشندگان و خریداران وقت و هزینه کمتری صرف معامله و خرید و فروش خود کنند.

معامله خودرو با جدیدترین روش فروش

همانطور که اشاره شد فروش خودرو دست دوم و کارکرده با روش‌های قدیمی و سنتی کاری بسیار زمان‌بر و پرهزینه بوده و برای افرادی که نیاز دارند تا هرچه سریعتر خودروی خود را به فروش رسانند چندان مناسب نیست. اما در حال حاضر اینترنت و فضای وب به یاری افراد آمده تا بتوانند هرچه سریع‌تر خودروی خود را به فروش رسانند.

در این میان شرکت های زیادی در بستر اینترنت فعالیت خود را آغاز کردند تا متقاضیان خرید و فروش خودروی کارکرده به آسانی مراحل این کار را انجام دهند. خودرو45 یکی از همین شرکت‌هاست که به واسطه تیم متخصص خود توانسته است طیف وسیعی از متقاضیان خرید و فروش خودرو را به سوی خود جلب کند و با استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های روز از فروش خودرو، مسیر معامله ماشین آسان، امن و سریع طی شود. 

انواع روش‌ های فروش ماشین

از ابتدای بوجود آمدن و فراگیر شدن استفاده از خودرو، مالکان این وسیله نقلیه به فکر فروش خودروی خود افتاده‌اند و به همین علت بازار سنتی سالیان سال است که در شهرهای مختلف از جمله ساری شکل گرفته است.

فروش به دوستان و آشنایان

فروش به دوستان و آشنایان، اولین موردی است که به فکر فروشندگان می‌رسد. با اینکه در این مورد فروش خودرو کارکرده کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد اما به دلیل محدود بودن تعداد خریداران میان خویشاوندان و دوستان، پیدا کردن مشتری است که یکی از سخت‌ترین و پر دردسرترین اقدامات فروش محسوب می‌شود. 

فروش به کمک نمایشگاه خودرو

معامله خودرو با کمک نمایشگاه‌های خودرو، روش دیگری است که افراد در شهرهای مختلف از جمله ساری به سمت آن می‌روند. در این روش فروشنده به چندین نمایشگاه مراجعه کرده تا مشتری مدنظر خود را بیابند. این روش هم متاسفانه وقت بسیار زیادی را از فروشنده می‌گیرد و ممکن است فروشنده به خواسته مطلوب نرسد.

فروش خودرو در اطراف شهرها

روش فروش در بازارهای روزانه که معمولا اطراف شهرها شکل می‌گیرد، تا حدی امنیت کمتری دارد. چرا که خریداران و فروشندگان کمترین میزان شناخت از یکدیگر را دارند و به عبارتی سرمایه‌شان را کنار خیابان می‌فروشند. این روش فروش گاها با سختی‌های فراوانی همچون نبود گزارش کارشناسی خودرو، نبود قرارداد امن و تضمین معامله همراه است.

فروش خودرو در سایت‌ های آنلاین

یکی از روش‌های مرسوم که طی دهه اخیر ایجاد شده است، فروش ماشین در سایت های اینترنتی است که به دلیل نبود امنیت در معامله همچون نحوه انتقال اسناد و مدارک و دریافت وجه چندان توصیه نمی‌شود.

مزایای فروش در خودرو45

با وجود تمام راه‌های فروش خودرو در بازارهای سنتی و مشکلات آن که زمان بر بودن بزرگترین مشکل آن نوع از بازار است، خودرو45 به کمک فروشندگان خودرو آمده تا این افراد به راحتی و صرف کمترین زمان ممکن خودروی خود را به فروش رسانده و تمامی مراحل این کار را در امنیت کامل انجام دهند.

سرعت در فروش

بزرگترین مزیت خودرو45 سرعت در فروش است. اینکه فروش خودرو برای مالک زمان کمی ببرد امری بسیار مهم و قابل توجه است. خودرو45 این مورد را در ساری فراهم کرده تا شهروندان در کمترین زمان ممکن خودروی خود را به فروش رسانند.

راحتی در فروش

دیگر مزیت استفاده از خودرو45 فروش راحت خودرو از طریق آن است. متقاضیان در ساری تنها با طی کردن چند مرحله اینترنتی درخواست فروش را در سایت ثبت کنند، ماشین را به کارواش ببرند و بعد از مراجعه به شعبه آمل خودرو45، منتظر پایان فروش شوند.

ایمنی در فروش

همچنین با استفاده از خودرو45 فروشندگان خودرو با خیال راحت می توانند در امنیت کامل بدون هیچ نگرانی خودرو خود را بفروشند و پول خود را دریافت کنند. با استفاده از خدمات خودرو45 دیگر خطری از جمله کلاهبرداری های خرید و فروش وجود نخواهد داشت.

مدارک لازم برای فروش خودرو

این مدارک برای فروش ماشین دست دوم را باید همراه داشته باشید تا بتوانید خودرویتان را به سرعت بفروشید و زودتر پول را دریافت کنید.

  •   کارت شناسایی
  •   برگ سبز
  •   سند قطعی خودرو
  •   کارت ماشین
  •   کارت سوخت
  •   معاینه فنی
  •   بیمه شخص ثالث
  •   فاکتور فروش
  •   برگه تسویه خلافی خودرو
  •   برگه تسویه عوارض خودرو
  •   وکالتنامه
  •   احراز محل سکونت
  •   برگه گارانتی

فروش ماشین در شعبه ساری

برای فروش خودرو دست دوم در ساری می‌توانید به سایت خودرو45 مراجعه کرده و مشخصات ماشین و شماره تلفن را در فرم فروش ثبت کنید. در مدت کوتاهی کارشناسان مجموعه خودرو45 با شما تماس می‌گیرند و وقتی را برای حضور در خودرو45 ساری هماهنگ می‌کنند.

همراه با خودرو و مدارک مورد نیاز به شعبه ساری خودرو45 آمده و در مدت 45 دقیقه ماشین کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌شود و همه مراحل اداری مثل پرداخت جریمه و عوارض و... هم داخل شعبه انجام می‌گیرد. سرانجام در پایان مبلغ فروش ماشین دست دوم به حسابتان واریز می‌شود.

آدرس شعبه ساری خودرو45

خیابان آزادی چهارم (شهید کریمیان)، بلوار آزادی، روبروی سازمان جهادکشاورزی استان، جنب رستوران چیندکا، طبقه همکف

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار