مجموعه خودرو45 در راستای هدف خدمات رسانی به متقاضیان فروش خودرو در بازار و ایجاد بستر امن، سریع و آسان برای معامله خودرو، دومین شعبه خودرو45 در شهر شیراز آماده خدمات رسانی است.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 12 February 2023

این مجموعه که از ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به توسعه شعب گام برداشته، توانسته است از اردیبهشت ماه امسال شعب خود در تهران و سایر شهرهای کشور را به تعداد ۲۱ عدد برساند. اکنون با نزدیک شدن به پایان سال، دومین شعبه در شهر شیراز آغاز به کار کرده است.

افتتاح دومین شعبه از مجموعه خودرو در شهر شیراز نشان دهنده استقبال زیاد از جدیدترین روش فروش خودروهای کارکرده در بازار است. چرا که خودرو45 تمامی خدمات فروش خودرو از زمان ثبت درخواست فروش تا انتقال اسناد و مدارک و دریافت وجه در کنار مشتری است.

شرکت خودرو45 به منظور ارائه راحت‌تر و سریع‌تر خدمات به فروشندگان و خریداران خودرو کارکرده، در حال حاضر ۲۱ شعبه فعال در تهران و سایر شهرهای کشور دارد.

افتتاح دومین شعبه خودرو45 در شیراز

 

آدرس دومین شعبه شیراز

شیراز- بلوار امیرکبیر- خیابان جماران یکم- نبش بن بست جماران دوم- شعبه خودرو45

فعالیت خودرو45 چیست؟

بازار خودرو کشور برای سالیان سال و دهه‌ها به صورت سنتی فعالیت می‌کرد. فردی که می‌خواست اقدام به فروش خودرو کارکرده کند یا باید مشتریانش را از بین دوست و آشنا پیدا می‌کرد، یا اینکه به سراغ دلال‌ها و نمایشگاه‌دارها می‌رفت و به قولی ماشینش را کنار خیابان می‌فروخت. اما این روزها، گسترش نفوذ اینترنت و تلفن همراه هوشمند، کار را برای خرید و فروش خودرو راحت‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کرده است. هر چند همچنان روش‌های سنتی در بازار خودرو به کار می‌رود و این روش‌ها با کمی تغییر به فضای مجازی هم راه پیدا کرده، کسب و کارهایی هم وارد این حوزه شده و سعی کرده‌اند طرحی نو دراندازند. خودرو45 یکی از کسب و کارهای نوین خودرویی است که راهی متفاوت از سنت بازار در پیش گرفته و خرید و فروش ماشین کارکرده را برای خریداران و فروشندگان تبدیل به کاری آسان، سریع و از همه مهم‌تر ایمن کرده است.

این مجموعه با هدف ایجاد بستری امن، سریع و آسان خودرو از زمان درخواست فروش خودرو تا هنگام انتقال سند و دریافت وجه در کنار مشتریان است و تمامی خدمات را به صورت رایگان و شفاف توسط کارشناسان مجرب و متخصص انجام می‌دهد.

در این مجموعه تمامی مراحل فروش خودرو از زمان درخواست فروش، کارشناسی رایگان خودرو در شعب مجهز به اتاق نور، کشف قیمت خودرو، انتقال سند و دریافت وجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

متقاضیان فروش ماشین کارکرده با ثبت درخواست فروش خودرو و تکمیل فرم مشخصات خودرو باید منتظر تماس کارشناسان این مجموعه باشند تا در سریع‌ترین زمان و نزدیک‌ترین شعبه یک قرار مراجعه حضوری هماهنگ شود.

پس از مراجعه حضوری فروشنده با خودرو تمیز و کارواش رفته، خودرو در اتاق نور مجهز و تکنولوژی روز در ۱۴۵ بخش فنی، بدنه و رنگ بررسی می‌شود و قیمت خودرو در ۴۵ دقیقه به فروشنده اعلام می‌شود.

افتتاح دومین شعبه خودرو45 در شیراز

بعد از اعلام قیمت خودرو و موافقت فروشنده جهت معامله، مدارک خودرو بررسی می‌شود و قرار ملاقات جهت نقل و انتقال سند با خریدار در دفتر اسناد رسمی هماهنگ می‌شود. فروشنده خودرو در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده مبلغ خودرو را دریافت می‌کند و اسناد و مدارک خودرو با همراهی کارشناسان این مجموعه، به خریدار منتقل می‌شود.

فروش امن خودرو

  • معامله خودرو توسط کارشناسان حقوقی
  • معامله خودرو با به روزترین روش فروش خودرو

فروش آسان خودرو

  • انجام تمامی خدمات همچون عوارض شهرداری، مالیات، خلافی ، تعویض پلاک و ..
  • واریز مستقیم به حساب فروشنده
  • پشتیبانی 24 ساعته

معامله سریع خودرو

  • کارشناسی رایگان رنگ، بدنه و فنی خودروها
  • کشف قیمت بر اساس ارزش روز خودرو

مجموعه خودرو45 در حال حاضر در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، ساری، گرگان، آمل، بابل، اهواز، اصفهان، یزد، قائم‌شهر، اردبیل و کرج شعب فعال و آ»اده خدمات رسانی فروش خودرو را ارائه می‌دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار