رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح فاز اول قرارگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 26 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ساخت پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی، گفت : این پروژه در دو طبقه و به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: هم اکنون پروژه با پیشرفت خوبی درحال اجراست و طبقه اول آن نهایتا ۳۱ مرداد امسال و همزمان با شروع مراسم اربعین به بهره برداری می‌رسد.

قلعه سفیدی با اشاره به تقارن ایام اربعین با فصل گرما گفت: در همین راستا با توجه به پیش بینی افزایش موارد گرمازدگی، این پروژه در مرز خسروی احداث شده و در آن اتاق‌های سرد و اتاق‌های سرم تراپی تعبیه شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات، اتاق CPR و ... هم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه برای انجام کار‌های اورژانس است و تعدادی تخت هم در آن جهت انجام سرم تراپی استقرار پیدا می‌کند.

قلعه سفیدی خاطرنشان کرد: بیماران بدحال و بیمارانی که نیاز به بستری طولانی مدت و یا انجام اعمال جراحی دارند، از این مرکز به بیمارستان قصرشیرین اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به استقرار خودرو‌های آمبولانس در این مرکز گفت: این مرکز درست در مرز خسروی و در کنار پایانه مرزی احداث شده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۵۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار