رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درمان هشت هزار و ۶۲۰ زائر بدون ارجاع به مراکز درمانی توسط نیروهای خدمات رسان اورژانس انجام گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ 19 September 2023

مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۹ هزار و ۷۹۷ خدمت پیش بیمارستانی به زائران اربعین امسال ارائه شده است و یک هزار و ۱۶۵ نفر از افرادی که به خدمات پیش بیمارستانی نیاز داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: درمان هشت هزار و ۶۲۰ زائر بدون ارجاع به مراکز درمانی توسط نیروهای خدمات رسان اورژانس انجام گرفت و در مجموع تمامی خدمات ارائه شده، ۱۰ فوتی وجود داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اورژانس پیش بیمارستانی با ۷۴ پایگاه ثابت، ۴۱ پایگاه سیار، ۲ بالگرد، پنج اتوبوس آمبولانس، ۱۳۰ خودرو و آمبولانس پشتیبانی، چهار موتورلانس، ۱۹ کانکس و کانتینر کولر دار، یک خودروی ارتباطات و ۳۳۹ نیرو (۲۰ دانشجو داوطلب) به زوار اربعین خدمات رسانی کرده است.

وی عنوان کرد: از تمامی امکانات، ۱۵ آمبولانس، یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس در قصرشیرین و خسروی مستقر بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پایان استقرار تمامی کدهای پشتیبانی‌ و نیروهای مستقر در قصرشیرین و خسروی جز یک آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در تاریخ ۱۷ شهریور ماه اعلام شد.

وی ادامه داد: در این ایام یک هزار و ۲۱۴ مورد گرمازدگی داشتیم که ۷۹۹ نفر از تعداد فوق مصدومین سوانح ترافیکی بودند.


انتهای پیام/س

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار