جلسه استانی شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان تشکیل و بر تقویت وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی و کمک به دولت و مجلس انقلابی برای رفع دغدغه‌های مردم تاکید شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 03 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، نخستین جلسه استانی شورای وحدت در لرستان پس از تشکیل پارلمان استانی با حضور اعضا برگزار شد.

با توجه به دستور کار جلسه مبنی بر بررسی راه‌های حضور هر چه بهتر نیرو‌های انقلابی در انتخابات پیش روی مجلس، اعضای شورای استانی به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

شناسایی و معرفی کاندیدا‌های انقلابی و کارآمد از سوی شورای وحدت

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلابی در استان لرستان در این راستا اظهار داشت: انتخابات پیش روی مجلس در آینده کشور نقش بسیار مهمی دارد و از این رو باید تلاش کنیم نمایندگانی انقلابی، کارآمد و متخصص وارد مجلس شوند.

وی با بیان اینکه احزاب، گروه‌ها و نیرو‌های انقلابی در این راستا وظیفه مهمی بر دوش دارند، افزود: در این راستا شورای وحدت بدنبال شناسایی نیرو‌های انقلابی و کارآمد برای انتخابات مجلس است و پس از بررسی شرایط کاندیدا‌ها از افرادی که شایستگی لازم را داشته و مقبولیت نیز در بین مردم داشته باشند، حمایت می‌کند.

رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلابی در لرستان گفت: همدلی و وحدت بین دولت و مجلس انقلابی می‌تواند کارگشای مشکلات کشور و دغدغه‌های مردم باشد و لذا ما نیز بدنبال تقویت این همدلی و وحدت هستیم.

محمدیان اظهار داشت: همدلی و وحدت بین جریانات سیاسی انقلابی با مجلس و دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است و در عین حال نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقاداتی هم که وجود دارد بهتر است در فضای دوستانه و در درون جبهه داخلی مطرح گردد تا آسیبی به جبهه انقلاب وارد نشود.

دعوت همه نیرو‌های انقلابی و دلسوز به همدلی و وحدت و کمک به دولت و مجلس انقلابی

عبدالکریم سپهوند قائم‌مقام شورای وحدت نیرو‌های انقلابی در لرستان نیز عنوان کرد: این شورا بدنبال فعالیت موثر در انتخابات پیش روی مجلس با شناسایی و معرفی کاندیدا‌های انقلابی و اصلح است.

وی افزود: وحدت و همدلی نیرو‌های انقلابی می‌تواند منجر به تشکیل مجلسی انقلابی شود تا دولت انقلابی سیزدهم بتواند در راستای رفع مشکلات مردم عملکرد خوبی داشته باشد.

سپهوند با دعوت از همه نیرو‌های انقلابی و دلسوز برای حمایت از دولت و مجلس انقلابی و کمک به حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: رویکرد شورای وحدت در شرایط فعلی ایجاد و تقویت وحدت و همدلی در بین نیرو‌های انقلابی و حمایت از دولت انقلابی است و امیدواریم این رویه نتایج خوبی در سطح کشور و استان به همراه داشته باشد و منجر به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار