دو هزار و ۵۸۴ برنامه شاخص به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 30 January 2024

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از این تعداد هزار عنوان برنامه در شهر اصفهان و مناطق پانزده‌ گانه آن اجرا می‌شود و مابقی مربوط به شهرستان‌های استان است.

حجت‌الاسلام علیرضا ناجی افزود: فردا ۴۵ طرح زیر ساختی با ۱۰ هزار میلیارد ریال با مشارکت کمیته کارگری و کار آفرینی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: افتتاح همزمان خانه‌ های بهداشت کارگری و درمانگاه دندان پزشکی، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویی و مراکز نیکوکاری از دیگر افتتاحیه های دهه مبارک فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: ۵۱۰ کمیته تخصصی در استان برنامه‌ های شاخص این دهه را با ۲ هدف «مشارکت مردمی» و «برنامه‌های نشاط‌آور» مدیریت می‌کنند.

وی گفت: در دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پُرشور، آینده روشن»، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن، برای هر روز یک عنوان خاص با محوریت انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام ناجی افزود: برپایی جشنواره کارگران و واحد‌های نمونه، پخش زنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌ های کتاب انقلاب اسلامی و عفاف و حجاب و برپایی جشن انقلاب از برنامه‌های روز ۱۲ بهمن در استان است.

وی یکی از برنامه‌ های مهم این دهه سخنرانی رییس قوه قضاییه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را روز ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) اصفهان دانست و گفت: همزمان با نواختن «زنگ انقلاب»، حرکت چند هیات ورزشی از جمله تیم «اسکیت» و «دوچرخه‌سواری» و رژه موتور سواران نواحی بسیج امام صادق (ع) و امام رضا (ع) به مقصد گلستان شهدا پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: اجرای گروه موزیک انقلابی در سراسر استان و در میدان‌های اصلی سطح شهر، حضور هیات‌ های ورزشی، نور افشانی در شب ۲۲ بهمن همراه با سر دادن «بانگ الله اکبر» و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) خواهد بود.


وی با اشاره به برنامه‌های سرودخوانی در ایستگاه‌های پرتُردد قطار شهری، فرودگاه، راه‌آهن و نیز نواختن سوت کارخانه‌ها در روز ۱۲ بهمن گفت: همایش پیشگامان انقلاب بعد از ظهر ۱۲ بهمن در سالن همایش صدا و سیما با حضور «عبد خدایی» از پیشگامان انقلاب جزو برنامه‌های شاخص این دهه در اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار