دو خبرانه تابناک گیلان (12+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که دوازدهمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 20 October 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که دوازدهمین  بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


همه چیز خواری در حیران و چمخاله لنگرود

تابناک گیلان: 29 آذر ۱۳۸۴، رئیس وقت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، از تصرف بیش از ۲میلیون هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کشور در کمتر از ۳ دهه خبر داد. به گفته او تا آن زمان بيش از 60 درصد اين تصرفات توسط ارگان‌هاي دولتي و نظامي صورت گرفته بود. حالا اما با گذشت نزديك به 10سال، شواهد موجود نشان مي‌دهد نه‌تنها تصرفات غيرقانوني در عرصه‌هاي ملي كاهش نيافته بلكه موج ديگري از واگذاري‌ها هم با عناوين گوناگون تحت لواي قانون صورت گرفته و مي‌گيرد كه در كنار تصرفات غيرقانوني، حجم تغيير كاربري اراضي ملي كشور را اكنون به بيش از 7ميليون هكتار افزايش داده است.

در گیلان نیز گردنه حيران و چمخاله لنگرود زير ساخت‌وساز رفته است و از آن زيبايي غيرقابل توصيف 900كيلومتر خط ساحلي ايران در خزر جز ويلا چيز ديگري اكنون باقي نمانده است.

ساخت‌وسازها حتي چنان گسترده شده كه مرز پارك‌هاي ملي كشور و مناطق حفاظت شده سازمان محيط‌زيست را هم در نورديده است.


از همه چیز خواری در حیران و چمخاله لنگرود تا پیش بازی ملوان و سپاهان و اومدن




پیش بازی ملوان و سپاهان

تابناک گیلان: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نهم لیگ برترکشور جام خلیج فارس از ساعت 15 وسی دقیقه امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

قضاوت این بازی را تورج حق وردی با کمک های فرزاد بهرامی وعلی دودانگه بر عهده دارد.

ملوان با 12 امتیاز در مکان ششم وسپاهان اصفهان با15 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر است.


از همه چیز خواری در حیران و چمخاله لنگرود تا پیش بازی ملوان و سپاهان و اومدن




فقط شوخی !

مسعود مرعشی طنز نویس با همراهی یکی از تابناکی های گیلان نوشت:

شنیده بودیم بعد از تحریم یه چیزایی آزاد می‌شه. مردم با شلوار آستین کوتاه میان تو خیابون، دولت هر ماه ۶۰ لیتر بنزین می‌ریزه تو کارت سوخت مخصوص دور دور توی بلوار اندرزگو و سعادت آباد! بابا‌ها داوطلبانه کولر‌ها رو روشن می‌کنند. حتی می‌شه رو سر مسئولان مملکتی سیمان ریخت… ولی دیگه خدایی فکر نمی‌کردیم وزیر خارجه سابق انگلیس بیاد به صورت نا‌شناس توی میدون فردوسی قدم بزنه و بعد عکسش هم توی شبکه‌های اجتماعی پخش بشه. خب این وضعیت نگران کننده نیست؟ این عادی سازی با جهان که می‌گفتن این بود؟

همین طوری پیش بره لابد پس فردا اون آقا کچل آمریکاییه که توی فیلم‌های معناگرا بازی می‌کنه هم پا می‌شه میاد گلسار رشت، لپ مردم رو می‌کشه و می‌گه نقش مقابلم می‌شی؟ از اون‌ور اندیشکده بروکینگز امریکا وسط محور اسالم به خلخال دانشکده علمی کاربردی می‌زنه و در مقطع کاردانی دانشجو می‌گیره.


از همه چیز خواری در حیران و چمخاله لنگرود تا پیش بازی ملوان و سپاهان و اومدن


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار