مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش در نخستین جلسه ستاد نوروزی با محوریت مسوولان شهر چارک بر میزبانی شایسته و جلب رضایتمندی حداکثری مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 13 February 2024

 

 

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، محمدی در نشست هم اندیشی با امام جمعه شیبکوه، عارف محمدی شهردار و حسین رحیمی بخشدار شهر چارک و هیات همراه که صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات ایده آل و جلب رضایتمندی عموم مردم از اولویت های نخست شرکت است و به دنبال آن هستیم تا شناورهایی که در هر شرایط جوی امکان تردد و حمل مایحتاج روزانه عموم مردم را می توانند بر عهده داشته باشند، راه اندازی کنیم.

 

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب در طول سال به ویژه ایام نوروز که پیک گردشگری می باشد این مهم را از رویکردهای موثر در زمینه ارتقاء سطح خدمات دریایی و شناورهای فعال در مسیر جزیره کیش عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح خدمات دریایی در حوزه های مختلف پایانه مسافری، شناورهای حمل بار و مسافری یعنی گام برداشتن در مسیر تقویت فرهنگ گردشگری و جلب رضایتمندی عموم مردم که از اهمیت ویژه ای برخوردار÷ می باشد.

 

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، تعامل و همکاری موثر مسوولان شهر چارک را بیش از پیش مثبت ارزیابی کرد و افزود: تحقق یافتن این مطالبه مستلزم ایجاد انگیزه و فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری و کمک مسوولان شهر چارک حائز اهمیت است.

 

عزت اله محمدی در بخش دیگری از سخنان خود در ابطه با آماده سازی امکانات رفاهی و به روز رسانی فرایندهای ارائه خدمات هر چه بهتر به مهمانان نوروزی، گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات دریایی به مسافران نوروزی تعداد ۳۵ فروند شناور فعالیت می کنند.

 

محمدی ظرفیت های اطلاع رسانی ایجاد شده در بنادر چارک و کیش را یکی از گام های مهم در زمینه آگاهی بخشی به عموم مسافران در این ایام برشمرد و بیان داشت: با تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در سازمان منطقه آزاد کیش و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی، اختصاص تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸-۰۷۶ پاسخگوی ۲۴ ساعته و نصب بنر های راهنمای سفر از اقدامات مهمی در حوزه اطلاع رسانی محسوب می شود که در حال انجام است.

 

وی بر لزوم اهمیت تجهیز امکانات نظارتی و امنیتی اشاره کرد و افزود: با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و آگاهی بخشی به عموم مسافران از قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرهای بنادر آفتاب و چارک موثر واقع خواهد شد.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در خصوص اهمیت طرح توسعه بندر چارک، لایروبی، موج شکن بندر و دریافت مجوز مرز دریایی برای رونق بخشی اقتصادی این منطقه و ایجاد درآمدهای پایدار، گفت: بندر چارک به عنوان بندر پشتیبان جزیره کیش نقش مهم و خطیری را بر عهده دارد و اقدامات لازم در خصوص دوربین های پلاک خوان و افزایش گیت های خروج و شناورها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گفته محمدی، با دریافت مجوز و طرح توسعه بندر چارک؛ اشتغالزایی و اتفاقات خوبی برای این منطقه رقم خواهد خورد و به طور حتم در راستای مسوولیت های اجتماعی در حوزه خدمات دریایی و جلب رضایتمندی مردم و مسوولان چارک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار