مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نظارت‌ها تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 09 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، قهرمان شاهی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار کرمانشاه به مناسبت ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان، افزود: این طرح نظارتی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ اکیپ شامل دو اکیپ در شهرستان کرمانشاه و در هریک از شهرستان‌های استان نیز یک اکیپ متشکل از تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و... فعال بوده و در دو نوبت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

به گفته مدیرکل تعزیرات کرمانشاه، دو ایستگاه تعزیرات کرمانشاه در این ایام در دو نقطه پرتردد شهر کرمانشاه شامل میدان آزادی و شهرک مسکن مستقر خواهند بود تا رسیدگی فوری به تخلفات صورت بگیرد.

شاهی، اولویت نظارت را شامل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، مواد غذایی، گوشت و مرغ، لبنیات، آجیل و خشکبار، شیرینی، زولبیا و بامیه، آش و حلیم، پوشاک، کیف و کفش و... عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح بر هتل‌ها و مراکز اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز عرضه بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس و ... که خدمات مرتبط با ایام نوروز و روزهای پایان سال را ارائه می دهند هم نظارت ویژه خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه، همکاری مردم و ارسال گزارش تخلفات به تعزیرات و یا در میان گذاشتن شکایات با سامانه ۱۲۴ را برای کمک به کنترل بازار موثر برشمرد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بازار پایان سال و ایام ماه مبارک رمضان آرام باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار