مربی تیم ملی ووشو کرواسی گفت: در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا که قرار است ماه آینده انجام شود، ووشوکاران این تیم به تقویت شاخص‌های فنی خود پرداختند.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 13 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حبیب بهمنی اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی ووشو کرواسی با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی قاره اروپا در شهر پولا برگزار شد.

مربی تیم ملی ووشو کرواسی افزود: در این اردو آمادگی که با حضور همه اعضای تیم ملی برگزار شد تمرینات تخصصی انجام گرفت و ووشوکاران به تقویت توانایی‌های فنی خود پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ووشو کرواسی قرار است با تیم کاملی از ووشوکاران این کشور در بخش ساندا در رقابت‌های قهرمانی اروپا حاضر شود.

بهمنی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند در کنار برپایی اردوی آمادگی تیم ووشو، دو سمینار یکی در کشور کرواسی به صورت بین المللی و دیگری در کشور ایتالیا برای ورزشکاران این کشور برگزار شد که تلاش کردم در این کارگاه آموزشی اصول فنی مبارزات ووشو تکنیک و تاکتیک‌های تخصصی را به علاقه‌مندان آموزش دهم.

حبیب بهمنی (زاده ۲۵ دی ۱۳۶۶، جونقان)، ووشوکار و مربی سابق تیم ملی ووشو ساندا ایران، مربی تیم ملی ووشو کرواسی است.

نایب قهرمان مسابقات کاپ جهانی بزرگسالان ایتالیا-۲۰۰۹، عضو سابق تیم ملی ووشو (ساندا) ایران، مربی سابق تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در سال ۱۳۹۸، مدرس سمینار‌های بین المللی ووشو و مربی تیم‌های ملی ووشو کرواسی از سال ۲۰۲۱ از جمله سوابق و افتخارات حبیب بهمنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار