مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام از تحقق بیش از ۸۰ درصدی برنامه‌های اشتغال آفرینی این نهاد با ایجاد ۴۶۰۰ شغل برای مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، بیان داشت: در برنامه اشتغالزایی سالیانه کمیته امداد استان ایلام، امسال بیش از ۵ هزار و ۷۰۰۰ شغل هدف گذاری شده است که تاکنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه با همکاری بانک‌های استان، سال مالی تا خردادماه ادامه دارد تلاش این نهاد این است که ۱۰۰ درصد برنامه های اشتغال سالیانه کمیته امداد محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: اعتبارات هدف گذاری شده برای این میزان شغل ۷۵۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۵۳۰ میلیارد تومان آن محقق و هزینه شده است.

مرادی پویانی به برنامه مهارت‌های شغلی این نهاد اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان جویای کار استان دوره های آموزشی مهارت آموزی که پیش‌نیاز ایجاد شغل است، برگزار شده است که این رقم ۱۳۰ درصد برنامه هدف گذاری شده این نهاد است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار