رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس خبرداد که با دو کشته و یک مجروح به همراه است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، دکتر علی اصغر خیرخواه با ابراز تاسف از تحرکات غیرانسانی عصر امروز، ۱۵ فروردین ماه که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروحیت یک پرستار شده، گفت: عصر امروز ۱۵ فروردین ماه یک دستگاه آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بوده که متاسفانه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس در حوالی روستای تلشیراز از توابع شهرستان عنبرآباد قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان جزئیات این حادثه، افزود: اینکه هویت و چرایی انتقال یک مجروح و همراه با آمبولانس خصوصی چیست، در حیطه وظیفه دستگاه‌های ذیصلاح است.

خیرخواه از کشته شدن دو نفر که توسط آمبولانس خصوصی بنا به تقاضای خودشان برای انتقال از کهنوج به بیمارستان جیرفت صورت گرفته، خبر داد.

وی همچنین از مجروح شدن یک پرستار که همراه بیمار در یک آمبولانس دولتی از کهنوج به جیرفت در حال انتقال بوده خبر داد که همزمان با آمبولانس خصوصی مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وضعیت پرستار مجروح ناشی از حمله مسلحانه را مساعد اعلام کرد که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی با ابراز نگرانی از بکارگیری سلاح گرم و سرد برای انتقام گیری، فرهنگسازی لازم را همراه با برخورد‌های قضایی به موقع خواستار شد و گفت: متاسفانه بنا به هر دلایلی همواره شاهد درگیری‌های مسلحانه و انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستیم که برای کادر بهداشت و درمان هم دردسرساز هستند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار