معاون سیاسی فرماندار دهلران خبر داد ؛
معاون سیاسی فرماندار دهلران از تشدید گشت های بازرسی ستاد تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد جدی واصناف متخلف پلمب می شوند.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ 25 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت اله حاتمی در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه جهت نظارت بر قیمت ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است. 

 وی اظهار داشت : متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست وهمه دستگاه های عضو باید به وظاریف قانونی خود عمل کنند. 

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی‌ بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند. 

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد ؛ گفت : جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند. 

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت : مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار