شهردار منطقه 18 گفت: پایانه خط 10 اتوبوس های تندرو حد فاصل بزرگراه اشرفی اصفهانی تا پاسگاه نعمت آباد در بزرگراه آیت الله سعیدی بزودی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 08 March 2015

به گزارش ایرنا وحید نوروزی در حاشیه دیدار از پروژه های عمرانی منطقه ١٨ افزود: این خط اتوبوسرانی با 11 ایستگاه نقش مهمی در حمل و نقل عمومی منطقه دارد، ضمن اینکه پایانه اتوبوسرانی بزرگراه آیت الله سعیدی این ظرفیت را دارد تا مبدا خطوط وسایل حمل و نقل عمومی از منطقه به اسلامشهر باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه مترو بزرگراه آیت الله سعیدی از خط سه مترو نیز (خط سه مترو از ایستگاه شهرک قائم آغاز می شود و تا ایستگاه آزادگان ادامه دارد) فروردین ماه سال ٩٤ به بهره برداری می رسد.

نوروزی درخصوص پروژه بوستان مادر با مساحت 23 هکتار که در حاشیه رود دره کنن قرار دارد گفت: در طراحی و ساخت این پروژه که شش ماه به طول انجامیده تمامی مسائل زیست محیطی لحاظ شده است.

وی همچنین با اشاره به آماده سازی بزرگراه آزادگان در مدت زمان کوتاه اظهار کرد: در طول 2 ماه گذشته بیش از 40 هکتار فضای سبز پیرامونی در بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از شاهراه های اصلی منطقه احداث شده است.

شهردار منطقه 18 یادآور شد: بسیاری از پروژه ها طی شش ماه اخیر کلید خورده و عملیات اجرایی آنها با سرعت در حال پیشروی است به گونه ای که تعدادی از آنها بزودی به بهره برداری می رسد.

** تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 2

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مدیر بازرسی شهرداری منطقه 2 گفت: با اجرای رای های صادر شده توسط کمیسیون ماده صد، ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه 2 شهرداری تهران، توسط حوزه شهرسازی تخریب شد.

نوید رضا خدیوی بالا رفتن درصد رای های اجرا نشده از سال های گذشته را علت این اقدام عنوان کرد.

وی خاطرنشن کرد: تخریب 400 متر مربع بنای غیر اساسی موسوم به پارکینگ سروش واقع در محدوده ناحیه 2، تخریب استخر مسقف واقع در محدوده ناحیه هفت و تخریب 415 مترمربع بنای تجاری غیر مجاز موسوم به تعمیرگاه سایپا (گاراژ اکبری) واقع در محدوده ناحیه چهار از جمله آراء اجرایی است.

خدیوی تصریح کرد: اجرای رای پرونده موسوم به بهاری راد در ناحیه هشت، تخریب 95 مترمربع تجاری غیرمجاز و تعطیلی 435 متر مربع بنای غیر مسکونی غیر مجاز (اداری) از دیگر آراء اجرایی در این منطقه به شمار می رود.

وی اضافه کرد: تخریب رستوران های یاس با متراژ 1100مترمربع، رستوران بیستون به مساحت 1100متر مربع ، رستوران پالیز به مساحت 900متر، تخریب 200 مترمربع بنای غیر اساسی رستوران موسوم به باغچه پونک واقع در خیابان اشرفی اصفهانی(محدوده ناحیه 2) نیز از جمله اقداماتی است که به دنبال پیگیری و نظارت مستقیم کارشناسان بازرسی منطقه 2 صورت گرفته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار