معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شدت وعمده بارش‌های ناشی از سامانه برای مناطق غربی استان انتظار می‌رود البته برای مناطق شرقی بارش‌هایی نیز پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ 06 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، معصومه نوروزی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سامانه بارشی که از صبح امروز وارد استان شده به تناوب تا صبح روز جهارشنبه موجب افزایش ابر، بارش‌های رگباری گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید موقتی و رعد و برق خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی این مدت در مناطق مستعد رخداد تگرگ دور از انتظار نیست، شدت وعمده بارش‌ها برای مناطق غربی استان انتظار می‌رود البته برای مناطق شرقی بارش‌هایی پیش‌بینی شده است، کما اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌ها بارش‌های این سامانه به نسبت سامانه قبلی ضعیف‌تر خواهد بود و احتمال تقویت شدن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در سایر مناطق استان وجود دارد.

نوروزی توصیه کرد: مردم در هنگام وزش باد از اسکان و استقرار در زیر درختان کهنسال، تابلو‌های سطح شهر و ساختمان‌های نیمه کاره جداً خودداری کنند.

به گفته وی، برای صبح پنجشنبه کاهش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود، گرچه از ظهر روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوا استان روند افزایشی خواهد داشت، برای روز‌های پنجشنبه و جمعه بارشی در استان انتظار نمی‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار