مسئول سازمان بسیج علمی کشور تصریح کرد: باید پیشرفت های علمی کشور در زمانه استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای مردم و جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،روح الله رضوی نژاد در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی با اشاره به تحولات امروز منطقه و جهان اظهار داشت: همه آزادیخواهان دنیا از جمله مردم ایران از طوفان الاقصی در پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی و وعده صادق خرسند شدند چرا که هیمنه پوشالی و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی با اجرای این عملیات در جهان شکسته شد.

وی افزود: بیش از ده‌ها هزار کودک، از سوی رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند که این اقدامات پاسخی کوبنده، ماهیت مدعیان دروغین حامیان حقوق بشر را آشکار نمود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور ادامه داد: حدود چهل و پنج سال، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که این افتخارات و پیشرفت‌ها هرگز نباید فراموش شود و این مهم به برکت انقلاب و امام راحل و شهدا و مشارکت مردم حاصل شده است.

وی ادامه داد: پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند و بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب هر زمان امور به مردم واگذار شد پیشرفت‌های زیادی حاصل شد و به طور قطع می‌توان گفت، معجزه انقلاب اسلامی را حرکت مردم دانست.

رضوی نژاد افزود: بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست و تمام افرادی که در راستای رفع مشکلات پیشگام و همراه هستند بسیجی هستند و به عنوان جهادگر در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی همچنین بیان داشت: با علم می‌توان به قدرت دست یافت و تمدن سازی را عینیت بخشید و لذا تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مرجعیت علمی است که با جهاد علمی میسر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار