امام جمعه سنندج، ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای نابودی این رژیم کودک‌کش شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶ 17 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام کودکان، زنان و مردان بی‌گناه، اظهار کرد: در هیچ برهه از تاریخ بشریت شاهد چنین جنایتی نبوده‌ایم. امروز مردم مظلوم غزه فریاد کمک سر داده‌اند و سکوت در برابر این ظلم بزرگ جایز نیست.

ماموستا رستمی با تاکید بر لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اگر در برابر این جنایات سکوت کنیم، دامنه این ظلم به سایر نقاط جهان نیز گسترش خواهد یافت. باید با یک صدا خواهان نابودی این رژیم کودک‌کش و ریشه‌کن کردن این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق در دهگلان، گفت: برگزاری این مراسم در چنین سطحی نشان از قدرشناسی مردم و توجه آن‌ها به اهمیت علم و عالمان دینی است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به بارش‌های اخیر و سیلاب‌ها اشاره کرد و گفت: بارش و سیل‌های اخیر نشان از قدرت خداوند تبارک و تعالی است و هیچ اتفاقی خارج از ید خداوند نبوده و نیست.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود با تاکید بر جایگاه عبادت و صلوات، صلوات فرستادن در شب و روز جمعه را بسیار ارزشمند و مملو از ثواب دانست و عنوان کرد: خود را به فرستادن صلوات بر پیامبر در شب و روز جمعه عادت دهیم چرا که صلولت خطا‌های انسان را پاک و غم را از دل انسان دور می‌کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار