پلیس راهور قم در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به مراسم تشییع شهدای خدمت در شهر مقدس قم از ساعت ۱۳ امروز محدودیت ترافیکی در برخی خیابانهای قم اعمال می شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 21 May 2024

به گزارش تابناک قم، پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: با توجه به اینکه شروع مراسم تشییع از عمود ۱۸ بلوار پیامبر اعظم (محدوده بلوار بسیج) می‌باشد. محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر اعلام می‌گردد:

بلوار پیامبر اعظم از ابتدای خیابان سمیه به سمت مسجد مقدس جمکران به صورت کامل مسدود و هرگونه تردد و توقف وسیله نقلیه اعم از خودرویی و موتوری در این مسیر ممنوع می‌باشد.
کلیه ورودی‌های منتهی به بلوار پیامبر اعظم از سمت زیرگذر‌های شهید کبیری و آیت الله حکیم و بلوار بسیج محدودیت اعمال خواهد شد.
محدودیت‌های توقف و تردد در محدوده مسجد مقدس جمکران به شرح زیر اعلام می‌گردد.
میدان منجی به سمت میدان انتظار از دور برگردان قبل از درب ۲ (کمپ مترو) تا دوربرگردان بوستان نیایش (درب ۵) در هر دو مسیر رفت و برگشت، از ساعت ۱۱۰۰ محدودیت کامل توقف و تردد اجرا می‌گردد و کلیه وسایل نقلیه متوقف در این محدوده توسط یدک کش به خارج از محدوده انتقال می‌یابد.
ابتدای خیابان ظهور به سمت بلوار نرجس خاتون (رینگ مسجد) مسدود و مسیر دسترسی به سمت پارکینگ‌های مقابل کلانتری و هواشناسی قابل استفاده می‌باشد.
شهروندان می‌تواند از مسیر‌های میدان مرجعیت به سمت زیرگذر شهید کبیری و پارکینگ انسجام و میدان ولیعصر (شهرقائم) به سمت زیرگذر کبیری و پارکینگ کبیری جهت توقف خودرو‌های شخصی استفاده و به مسیر تشییع در بلوار پیامبر اعظم ملحق گردند.
 به شهروندان عزیز توصیه می‌گردد با توجه به حجم ورود زائرین و مهمانان به شهر مقدس قم و ظرفیت محدود پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر، جهت کمک به روانی ترافیک و جلوگیری از قرار گرفتن در راه بندان و گره‌های ترافیکی و اختصاص ظرفیت پارکینگ‌ها به
زائران و مهمانان از تردد با وسیله نقلیه شخصی، خصوصا در محدوده بلوار پیامبر اعظم جدا خودداری نموده و حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی و ناوگان اتوبوس رانی واقع در بلوار پیامبر اعظم استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار