مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برابر ارزیابی ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش هرمزگان در شاخص عملکرد پروژه مهر رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 26 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، علی کرمپور ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: برای ارزیابی عملکرد پروژه مهر استان‌ها که با شش کمیته از اردیبهشت هر سال تا مهرماه روند اجرایی بازگشایی مدارس را در همه ابعاد کمی و کیفی به دقت دنبال می‌کند شاخص‌هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش وضع شده است که پس از ارزیابی نهایی از مجموع 100 امتیاز کل استان هرمزگان با امتیاز 99.44 به عنوان استان برتر کشور شناخته شده است.
 
وی یادآور شد: این ارزیابی علاوه بر عملکرد ادارات در پروژه مهر، نتایج بازدید هیئت‌های وزارتی از مدارس استان را نیز شامل می‌شود و مقرر شد کارنامه ارزیابی در اختیار دست‌اندرکاران قرار گیرد تا ضمن مشاهده نتایج، مطلوبیت عملکرد خود را نیز ارتقا بخشند.
 
کرمپور بیان داشت: برابر اعلام وزارت آموزش و پرورش 30 نفر از دست‌اندرکاران پروژه مهر استان هرمزگان لوح تقدیر کشوری را دریافت خواهند کرد و دستور تقدیر از 300 نفر عامل اجرایی در استان نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان همچنین با بیان اینکه شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت در هرمزگان در حال تحول است از نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به روند تحولگرای آموزش و پرورش در استان هرمزگان خبر داد.
 
کرمپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای کار در استان هرمزگان سراسر مملو از وحدت، همدلی و همیاری است و بستر کار در استان به خوبی فراهم است.
 
وی در ادامه با ارائه گزارشی از پروژه مهر یادآور شد: آموزش و پرورش هرمزگان با اولویت‌بخشی به پروژه مهر و بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها سال تحصیلی جدید را با 340 هزار دانش‌آموز در 3 هزار و 526 مدرسه آغاز کرد.
 
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان در پایان بیان داشت: 14 هزار و 267 معلم نیز در سراسر استان راهبری امر خطیر تعلیم و تربیت را بر عهده دارند که باید گفت همه امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شده است تا سال تحصیلی پویا و بالنده‌ای را فراروی خود داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار