کد خبر: ۱۲۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 30 October 2015
به گزارش تابناک ایلام از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع برق استان ایلام، هادی شیرخانی اظهار کرد: در اثر وقوع سیل و طوفان مهیب 24 ساعت گذشته در شهر ایلام و بخش های تابعه، به تاسیسات توزیع و شبکه های برق این شرکت آسیب زیادی وارد شد.
وی افزود: شکستن پایه های تیرهای انتقال برق، آبگرفتگی پست ها و رانش و نشست شبکه ها در اثر سیل و طوفان، موجب قطع برق در چندین نقطه از استان ایلام شده است.
شیرخانی تاکید کرد: اکیپ های امدادی اتفاقات و عملیات این شرکت با آمادگی کامل از صبح امروز در حال تعمیر شبکه های آسیب دیده هستند و انتظار می رود در صورت پایداری وضعیت با مشکل قطعی برق روبرو نشویم.
بارش 230 میلی متر باران در 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.
به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام امروز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل بود، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سیل سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده است.
هم اکنون شبکه آب شرب 50 درصد مناطق شهر ایلام قطع است و آبرسانی به صورت سیار انجام می شود که علت قطع شبکه آب شرب این مناطق گل آلود شدن آب سد ایلام و چشمه گل گل به عنوان منابع تامین آب شرب شهر ایلام اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار