کد خبر: ۱۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 30 October 2015
رشت- ایرنا- رئیس روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان بیان کرد: در صورت بروز شرایط جوی نامناسب احتمالی، هر گونه تغییر در پرواز های فرودگاه سردار جنگل رشت از طریق سایت این فرودگاه و همچنین رسانه های جمعی اطلاع رسانی می شود.

سید رضا علوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هشدارهای اخیر از طریق رسانه های متعدد در ارتباط با بروز وضعیت جوی نامناسب در روزهای آینده، تمهیدات ایمنی در این فرودگاه پیش بینی شده است.

وی، از تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت خبر داد و افزود: گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت با ارزیابی ارایه خدمات بهتر به مشتریان فرودگاهی و کسب رضایت آنان ، تسهیل کننده استقرار سیستم مدیریت ایمنی و همچنین کسب و یا حفظ گواهینامه فرودگاهی ایکائو ارائه می شود.

وی ، به اهمیت مدیریت کیفیت اشاره کرد و گفت : این اداره کل با بهره گیری از توان داخلی کارکنان توانسته است پس از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت همه واحدها از جمله بخش های عملیاتی ، خدمات فرودگاهی ، باند و عوامل پروازی ، ایمنی زمینی ، سالن ترمینال ، آموزش و روابط عمومی را در قالب الزامات ایزو مدیریت نماید .
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و با مساحتی معادل 220 هکتار به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار