فرماندار شهرستان بهمئی بابیان اینکه کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم،گفت: پروژه‌های مشکل دار در بهمئی تعطیل می‌شوند
کد خبر: ۱۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 03 November 2015
فرماندار شهرستان بهمئی بابیان اینکه کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم،گفت: پروژه‌های مشکل دار در بهمئی تعطیل می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رحمانی در نشست شورای فنی کهگیلویه وبویراحمد،اظهارداشت: ۳۲ پروژه عمرانی در حال حاضر در شهرستان بهمئی در حال اجرا است.
فرماندار شهرستان بهمئی گفت: کیفیت پروژه‌ها را فدای کمیت آنها نمی‌کنیم.
وی بابیان اینکه بعضی از پروژه ها از محل اعتبارات ملی هستند،عنوان کرد: باید در بحث کیفیت دقت شود و از پیمانکاران کاردان استفاده و پروژه‌ها مستندسازی شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.
رحمانی با اشاره به اینکه وجود مهندس ناظر مقیم در پروژه ها یک امر ضروری است،ابراز کرد: متأسفانه بعضی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی ناظر مقیم ندارند.
وی بابیان اینکه قطعه اول راه لیکک بهمئی به بهبهان،ساختمان فرمانداری و بعضی از پروژه ها ایراداتی دارند،بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های مجری نسبت به رفع نقص اقدام کنند.
فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: واحد بازرس فرمانداری به صورت مداوم از پروژه‌ها بازدید می‌کند و در صورت مشاهده مشکل به دستگاه مربوطه تذکر می‌دهد.
رحمانی بابیان اینکه بیمارستان یک پروژه مهم است و باید از نظر زیرساختی به صورت ویژه بررسی شود،ابراز کرد: مشکل بیمارستان بهمئی در پیک است و استاندارد نیست.
وی تصریح کرد: حتی اگر پروژه‌ای از اعتبار بالایی برخوردار باشد در صورت مشاهده نواقص آن پروژه تعطیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار