امام جمعه دره شهر گفت:
امریکا هر زمان با هر برنامه و مذاکره ای در ذهن ملت ما جنایتکار و غیر قابل اعتماد خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، امام جمعه دره شهر گفت: امریکا هر زمان با هر برنامه و مذاکره ای در ذهن ملت ما جنایتکار و غیر قابل اعتماد خواهد بود.
 
ايلام بيدار به نقل از سیمره خبر گزارش داد: حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در جمع دانش آموزان این شهرستان گفت: یکی از افتخارات اسلام شهادت طلبی نوجوانان و جوانان در راه خداوند و حق است.

وی اظهار کرد: شهدای ما در راه دفاع از ارزشهای انقلاب  اسلامی و با پیروی از مکتب حسین (ع) بوده است وجایگاهشان در نزد خداوند متعالی خواهد بود.

قنبر بیگی با بیان اینکه دست امریکا آغشته به خون شهدای دانش اموز ما است، افزود: استکبار و در راس آن امریکای جنایتکار برای بازگرداندن سلطه خود بیش از 200 هزار نفر از نوجوانان و جوانان ما را به شهادت رسانده است.

وی تصریح کرد: امریکا هر زمان با هر برنامه و مذاکره ای در ذهن ملت ما  جنایتکار و غیر قابل اعتماد خواهد بود.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای در پیشرفت توافقات خون شهدا، ولایت فقیه و اتحاد ملت ایران بوده است.

امام جمعه دره شهر با بیان اینکه جنایات آمریکا با توافق هسته ای هم فراموش نمی شود، خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر امریکا بعنوان یادگار شهدا و امام خمینی (ره) تا ابد دهر توسط ملت استکبار ستیز ایران سر داده می شود./پ

منبع:

خبرگزاری ایلام بیدار


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار