فرماندار دهلران از اختصاص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح روکش آسفالت جاده دشت عباس به دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 09 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از اختصاص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح روکش آسفالت جاده دشت عباس به دهلران خبر داد.
ایرنا گزارش داد، امیدعلی سبزی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی این طرح در دشت عباس گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی برای ترمیم و بهسازی این مسیر هزینه می شود.
وی با اشاره به اینکه جاده 10 کیلومتری دشت عباس به دهلران نیاز به مرمت دارد، اظهار کرد: با توجه به پر تردد بودن این مسیر و از طرفی نیاز به مرمت و بهسازی داشتن، این طرح اجرایی شده است.
فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به راه های شریانی این شهرستان تاکید کرد و افزود: روکش آسفالت این جاده پر تردد بودن موجب تسریع در تردد خودروها می شود.
سبزی با بیان اینکه سال گذشته 88 میلیارد ریال برای روکش راه های این شهرستان مرزی هزینه شد از روکش آسفالت راه های بخش زرین آباد و سراب میمه به ملکشاهی خبر داد و گفت: دولت توجه ویژه ای به راه ها دارد.
وی از تخصیص 38 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای راه های شهرستان در سال 94 نیز خبر داد و یادآور شد: امسال شاهد تحولات خوبی در زمینه بهسازی، رفع نقاط حادثه خیز، روکش و آسفالت راه های این شهرستان خواهیم بود.
سبزی به سیل اخیر و خسارات 18 میلیارد ریالی آن به راه های شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: در این حادثه به 300 دهنه پل خسارت وارد شد و 600 متر دیوار هدایت آب نیز تخریب شد.
وی با اشاره به خسارت وارد شده به جاده ارتباطی یادمان شهدای شرهانی بر اثر سیل اخیر تاکید کرد: حدود 2 کیلومتر از این مسیر دچار مشکل شده که با همکاری ماشین آلات شرکت نفت مستقر در منطقه کار بازگشایی و بهسازی آن در حال انجام است.
فرماندار دهلران با اشاره به اهمیت این مسیر و تردد کاروان های راهیان نور گفت: تلاش می شود ظرف سه روز آینده این مسیر بهسازی و بازگشایی شود تا کاروان های راهیان نور دانش آموزی بتوانند از این یادمان بازدید کنند.
شهرستان دهلران در 230 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار