نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: پروژه مرکز درمانی روداب سبزوار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 12 November 2015
رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با مردم منطقه روداب با اشاره به بهره برداری از محور سبزوار-روداب تا پایان امسال اظهار داشت: تعریض این محور و ارتقاء آن از محور روستایی به محور درجه یک شهری از مهمترین مطالبات مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است تصریح کرد: بخشی از این اعتبار از طریق کمک‌های مردم روداب و بخشی نیز توسط وزارت صنایع و معادن هزینه شده است.

سبحانی فر با بیان اینکه طول این محور 42 کیلومتر است عنوان کرد: بخشی از این محور توسط شهرداری روداب، بخشی توسط وزارت صنایع و معادن و بخشی نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تعریض می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز ریالی از وزارت راه و شهرسازی در این پروژه هزینه نشده است، یادآور شد: برای اجرای این پروژه بیش از 2 هزار تن قیر نیز اختصاص داده شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه مرکز درمان بستر شهر روداب عنوان کرد: ساخت این مرکز نیز از مهمترین مطالبات مردم روداب است که متاسفانه در گذشته به دلیل نبود اعتبارات متوقف مانده بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان اختصاص داده شده است خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و قول دانشگاه علوم پزشکی این پروژه باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سبحانی فر با اشاره به موضوع گازرسانی به روستاهای منطقه سبزوار بزرگ ادامه داد: در سه سال گذشته تنها 38 روستای منطقه دارای گاز بود که امروز این میزان به بیش از 95 روستا رسیده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 65 روستای منطقه در دستور گازرسانی هستند گفت: امروز بخش روداب در حوزه گاز رسانی از شاخصه‌های استانی نیز بالاتر است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین نیازهای مردم منطقه احداث پایگاه‌های اورژانس در سطح محورهای مواصلاتی بود که در حال حاضر عملیات احداث سه پایگاه جاده‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مجوز احداث یک پایگاه جاده‌ای نیز در منطقه دهستان خواشد بخش روداب نیز گرفته شده که امیدواریم عملیات احداث این پروژه در آینده نزدیک آغاز شود.

سبحانی فر با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته 250 کیلومتر راه روستایی در منطقه سبزوار تعریض، آسفالت و روکش شده است ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بخش زیادی از روستاهای ما از نعمت راه روستایی بهرمند هستند.

وی با اشاره به بهره مندی مردم منطقه از آب شرب بهداشتی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز شاخصه بهره مندی مردم روستاهای حوزه انتخابیه ما از نعمت آب روستایی بیش از شاخص استانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار