مراسم معارفه این فرماندار در شرایطی با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار می شود که برخی مخالفت‎ها با آمدن توحیدی برجای مانده از دولت احمدی نژاد توسط سیاسیون و گروه های اصلاح طلب سوادکوه در روزهای گذشته اعلام شده بود.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 18 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از تغییرات عمده مدیریتی ایجاد شده توسط استاندار مازندران که آخرین این موارد معارفه فرماندار جدید بهشهر بود، اینبار معارفه دو فرماندار جدید در مازندران فردا صبح در دستور کار استانداری مازندران قرار گرفته است.
همانطور که ربیع فلاح چند روز گذشته خبر از تغییر دو فرماندار داده بود، سرپرستان فرمانداری‎های سوادکوه و جویبار فردا معرفی می شوند.
پس از رفتن گنجی فرماندار جویبار به هیئت مدیره ایرانخودرو در هفته های گذشته صبح فردا رجبعلی وهابی خنکدار یازدهمین فرماندار سوادکوه به فرمانداری جویبار خواهد رفت و به جای او عبدالجواد توحیدی به عنوان فرماندار سوادکوه معرفی خواهد شد.
توحیدی لیسانس ادبیات فارسی دارد و در دولت مهرورزان از آموزش و پرورش به وزارت کشور آمد و در سوابق وزارت کشوری خود معاون فرماندار شیروان و سمت بخشدار را دارد اما تا قبل از امروز که حکم سرپرستی وی امضا شد کارشناس استانداری خراسان شمالی بود و گفته می شود سفارش شده یکی از همشهریان خود در دفتر وزیر کشور است.
مراسم معارفه این فرمانداران در شرایطی با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار می شود که برخی مخالفتها توسط سیاسیون و گروه های اصلاح طلب و اعتدالی های مغموم سوادکوه در روزهای گذشته اعلام شده بود.
گروه های اصلاح طلب مازندران در شرایطی همچنان بر حفظ یا ایجاد نفوذ خود در جریانات تغییر مدیران تاکید دارند که امروز رئیس جمهور در مراسم معارفه دو استاندار جدید بر رویکرد فراجناحی دولت خود تاکید کرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار