مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همه پروژه های شهری خاتم النبیاء در کرمان طی ۲۴ ماه آینده تمام می شوند.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 18 November 2015
مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همه پروژه های شهری خاتم النبیاء در کرمان طی ۲۴ ماه آینده تمام می شوند.
به گزارش تابناک کرمان به نقل از مهر، سردار مصطفی اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قرار گاه سازندگی در شهر کرمان پروژه های متعددی را آغاز کرده است و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته کار احداث این پروژه ها پس از کلنگ زنی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تمام سعی خود را می کنیم این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن اجرای و با کیفیت کار انجام می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: هر چند امکان دارد برخی اقدامات ادارات زیر بنایی در محل پروژه ها منجر به طولانی تر شدن طرحها شود اما تمام تلاش مهندسان ما اجرای به موقع طرح و خدمات رسانی به مردم کرمان است.

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در این نشست به اجرای ۹ طرح در کرمان اشاره کرد و افزود: ۱۳ تقاطع غیر هم سطح در مناطق مختلف شهر در حال اجرا است که شامل پل شهید بادپا، پل ابوذر، پروژه میدان آزادی، تقاطع غیر همسطح فیروزه، تقاطع هوانیروز و تقاطع چهارراه سمیه است.

ابوالقاسم سیف الهی بیان کرد: مهمترین پروژه در دست اجرا در شهر کرمان پروژه میدان آزادی است.

وی بر اجرای با کیفیت پروژه ها در کرمان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه قرارگاه به خوبی به وظایف خود در این زمینه عمل کرده است.

معاون عمرانی استانداری کرمان درباره این موضوع نیز گفت: کل پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در مسیر اجرای تقاطع های غیر همسطح در کرمان ۳۵۰ میلیارد تومان است و تاکنون شهرداری ۲۰ میلیارد تومان پرداخته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار