فرماندار دهلران گفت:
زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال در این شهرستان فراهم شده و مشکلی در این ارتباط نداریم.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال در این شهرستان فراهم شده و مشکلی در این ارتباط نداریم.
امیدعلی سبزی روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان بر ضرورت اصل بی طرفی مسئولان در امر انتخابات تاکید کرد و افزود: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مهمترین وظیفه مجریان است که باید بدقت مورد نظر باشد.
وی اظهار کرد: مدیران با برنامه ریزی در خصوص پشتیبانی، تامین وسایل نقلیه و امکانات مورد نیاز انتخابات از هم اکنون برنامه ریزی لازم را در دستور کار داشته باشند تا در زمان برگزاری مشکلی برایشان بوجود نیاید.
ایرنا گزارش داد: سبزی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای خدمات دهی به زائران تا پایان اربعین تاکید کرد و گفت: همه مردم و مسئولان با بکارگیری امکانات در خدمت رسانی به زائران کوشا باشند.
وی با اشاره به تلاش و جدیت مدیران شهرستان برای فراهم کردن زیرساخت های برپایی ایستگاه اربعین در ورودی شهر دهلران یادآور شد: احساس مسئولیت مدیران و حضور مردم موجب شد زائران از خدمات مطلوبی بهر مند شوند.
فرماندار دهلران بر ضرورت پوشش رسانه ای خدمات مردم و مسئولان به زائران اربعین در این شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به حجم گسترده تردد زائران از این شهرستان، خدمات خوبی به آنها داده شده است.
امام جمعه دهلران نیز در این جلسه با اشاره به خدمات ارائه شده در ایستگاه اربعین دهلران به زائران گفت: تلاش مردم و مسئولان در خدمات رسانی بی منت به زائران قابل تقدیر است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار کرد: اصناف، بازاریان و شرکت های نفتی مستقر در منطقه در پذیرایی از زائران خوب عمل کردند.
وی با اشاره به تصادفات رانندگی جاده دهلران - اندیمشک و دهلران - مهران، بر ضرورت توجه به توسعه راه های این شهرستان از سوی مسئولان تاکید کرد.
امام جمعه دهلران از وزارت خارجه، کشور و سازمان حج و زیارت و اوقاف و امور خیریه نیز خواست برای تسریع در راه اندازی و ایجاد بازارچه مرزی در دهلران تلاش کنند.
موسوی با اشاره به بازدید اخیر مسئولان کشوری و لشکری از استان ایلام افزود: این بازدیدها گامی در جهت تسریع در خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران اربعین است و نشان می دهد مسئولان نیز همچون مردم پای کار هستند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار