به مناسبت هفته پژوهش، با اعلام روز درهای باز، دانش آموزان و محققان از مراکز مختلف پژوهشی و آموزشی دانشگاه تبریز بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 09 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، در این ارتباط گفت: این آیین به منظور بزرگداشت هفته پژوهش و معرفی توانمندیهای مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و آشنایی با دانشکده ها، مراکز آموزشی، آزمایشگاه ها، موزه ها و اطلاع از پتانسیل های موجود در دانشگاه تبریز و ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان برای تحصیل در دانشگاهها برگزار می شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، با اشاره به سایر برنامه های این هفته نیز اضافه کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه، برگزاری سخنرانی های علمی مختلف و کارگاه های آموزشی دردانشکده های مختلف این دانشگاه و واحدهای پژوهشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی، فناوری و پژوهشی و ... از دیگر برنامه های دانشگاه تبریز در هفته پژوهش است.
وی با بیان اینکه روز چهارشنبه 18 آذرماه  روز درهای باز در دانشگاه تبریز نامگذاری شده است، اظهار داشت: برنامه بازدید آزاد از افلاک نما و شرکت در برنامه رصدی ویژه خانواده های دانشگاهیان نیز از سوی پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز اجرا می شود.
یادآور می شود؛ با هماهنگی روابط عمومی و همکاری دانشکده های مختلف دانشگاه تبریز در 9 ماهه اول سالجاری بیش از 7 هزار نفر در قالب 95 مدرسه، دبیرستان، مرکز آموزشی و دانشگاه از شهرهای مختلف استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از دانشگاه بازدید نموده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :