مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پوشش فرستنده های دیجیتال در روستاهای نوار مرزی استان تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۴۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 19 December 2015
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پوشش  فرستنده های دیجیتال در روستاهای نوار مرزی استان تخصیص یافت.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ جلیل بالایی افزود: این اعتبار برای احداث 27 فرستنده دیجیتال در  روستاهای مرزی شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب تخصیص یافته است. 
      
وی اظهار داشت: اعتبار اعلامی از محل کمک به توسعه زیربناهای روستایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تامین شده است و حاصل تفاهم نامه سه جانبه استانداری کرمانشاه، صدا و سیما و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور می باشد که به میزان 100درصد تخصیص می یابد.

وی بیان داشت: با راه اندازی این فرستنده ها، اهالی  این روستاها به طور کامل از برنامه های رسانه ملی بهره مند می گردند که گامی اساسی در راستای تعمیق و تحکیم فرهنگ و ارزش های ملی در نواحی مرزی می باشد تا از پیامدهای تهاجم فرهنگی از طریق دریافت برنامه های کانال های ماهواره ای، مصون بمانند.  

بالایی تاکید کرد: تقویت همبستگی و وحدت ملی، دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات داخل کشور، عدم وابستگی به رسانه های مخرب خارجی و ارتقاء کیفیت صدا و تصویر گیرنده های خانگی در مناطق مرزی از دیگر مزایای این فعالیت زیربنایی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار