معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در ۵۰ نقطه حرم رضوی پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 21 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود ممتاز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مشهدالرضا(ع) در نخستین روز سال نو میزبان مقام معظم رهبری خواهد بود و امسال باتوجه به تقارن نوروز با فاطمیه، پرشورتر از سالهای گذشته شاهد حضور میلیونی ولایت‌مداران هستیم.

وی افزود: مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری از ساعت 15 روز شنبه اول فروردین ماه سال 1394 در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم صابر خراسانی به اجرای شعر خوانی و محمود کریمی و میثم مطیعی به اجرای مدیحه سرایی می‌پردازند و در ادامه آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخن می‌پردازند.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی افزودک در خاتمه هم زائران و مجاوران امام رضا(ع) از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری بهره‌مند می‌شوند و بار دیگر در این مکان مقدس با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری عهد و پیمان می‌بندند تا طبق نقشه راه رهبر فرزانه انقلاب در سال 1394 در مسیر رشد و تعالی ایران و ایرانی گام بردارند.

ممتاز بیان کرد: این مراسم ضمن پخش مستقیم از شبکه‌های ملی و استانی توسط 50 نمایشگر در اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی به صورت زنده پخش می‌شود و به طور همزمان این سخنرانی برای زائران غیرایرانی در رواق‌های غدیر و دارالمرحمه و به دو زبان عربی و اردو ترجمه می‌شود.

وی گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متن سخنرانی مقام معظم رهبری در بارگاه منور رضوی در کمتر از 24 ساعت منتشر و توزیع می‌شود، همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن این متن به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و آذری ترجمه شده و در اختیار زائران غیرایرانی ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار