فرماندار ایوان؛
فرماندار ایوان بر ضرورت افزایش آستانه تحمل نامزدها ، فعالان و هواداران انتخاباتی برای پذیرش نتیجه انتخابات و عدم موفقیت احتمالی نامزد مورد نظر خود تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 18 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار ایوان بر ضرورت افزایش آستانه تحمل نامزدها ، فعالان و هواداران انتخاباتی برای پذیرش نتیجه انتخابات و عدم موفقیت احتمالی نامزد مورد نظر خود تاکید کرد.
معروف بسطامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات مجلس مانند هر رقابت مبتنی بر پیروزی در نهایت براساس نتیجه صندوق های رای به موفقیت درحوزه انتخابیه شمال استان ایلام 2 نفر و عقب ماندن دیگر نامزدها منتهی می شود بنابر این هرکس که در هر سطحی وارد این رقابت می شود باید از ابتدا خود را برای احتمال ناکامی انتخاباتی مهیا کند.
وی گفت: در همین راستا قبل از شروع رسمی تبلیغات کاندیدا ها، نشست های توجیهی برای روسای ستادهای تبلیغاتی در خصوص شیوه های تبلیغات این ستادها برگزار می شود.
وی نامزدها، روسای ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها را به رعایت نکات اخلاقی در مدت زمان تبلیغات و پس از اعلام نتایج دعوت کرد و ادامه داد: در این نشست های توجیهی محورهای تبلیغات شامل جامعه پذیری، حسن رفتار، انتخاب شعارها و تبلغات بر اساس شناخت و سطح باورپذیری عمومی، عدم ایجاد شکاف های طبقاتی و... به آنها گوشزد می شود.
بسطامی همچنین گفت: در این شهرستان 49 شعبه با 250 نفر عوامل اجرایی پای صندوق و یک هزار و 800 نفر عوامل دست اندر کار هیات های اجرایی، ناظران، بازرسان، نیروهای امنیتی و نظامی و... در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به فراهم ساختن شرایط حضور همه اقشار و گروه ها در انتخابات ، یادآورشد: برای حضور ساکنان مناطق دور افتاده و عشایری شهرستان نیز 2 صندوق سیار و برای روستا ها نیز چندین صندوق سیار درون روستایی در نظر گرفته شده است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار