در پی بارش های اخیر در همدان برخی از گردنه های استان با کولاک همراه است،عملیات برف روبی و نمک پاشی توسط راهداری انجام شده است.
کد خبر: ۱۷۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 26 January 2016

در پی بارش های اخیر در همدان برخی از گردنه های استان با کولاک همراه است ، عملیات برف روبی و نمک پاشی توسط راهداری انجام شده است.

به گزارش تابناک همدان ؛مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان همدان گفت:هم‌اکنون در گردنه‌ اسدآباد و محور نور آباد نهاوند شاهد کولاک زمینی هستیم.

رودباری افزود: با آغاز بارش‌ برف در محور های مواصلاتی استان همدان ،گروه ‌های راهداری اقدام به عملیات برف‌ روبی و نمک‌ پاشی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد:شب گذشته در مسیر های همدان به سنندج ،همدان به بیجار،نهاوندبه نورآباد و جوکار به تویسرکان بارش برف همراه با کولاک وجود داشت که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط راهداران انجام شده و در حال حاضر در سایر محور های استان مشکل تردد وجود ندارد و ترافیک روان برقرار است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان تصریح کرد: 561 نفر نیرو به همراه 291 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین برف‌ روب، لودر و گریدر برای پاکسازی محور های استان به صورت شبانه روزی و ایام بارش فعال هستند.

رودباری افزود:امسال 30 دستگاه از ماشین آلات این اداره از بخش خصوصی اجاره شده و 14 دستگاه نیز ماشین آلات نو خریداری و جایگزین ماشین آلات قدیمی شده است.

وی خاطر نشان کرد :افرادی که قصد تردد در جاده ها را دارند، می‌توانند با شماره تلفن 141 و 32569200 تماس گرفته و از وضعیت راه‌ ها مطلع شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار