کد خبر: ۱۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 30 March 2015
رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان از توابع شهرستان آمل، وضعیت ترافیک در این جاده را تا شامگاه دوشنبه نیمه سنگین و سطح جاده را در پی بارندگی عصر امروز لغزنده اعلام کرد.

علی نوری پور دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود شرایط جوی در آسمان شهرستان آمل، ترافیک اکنون در جاده هراز و مسیر تهران به آمل نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک اصلی اکنون از پلور تا گزنک بخش لاریجان جاده هراز، در منطقه نارنجستان، منطقه شاهزید وقبل از تونل اول، بایجان، آب اسک و پلور است، و حجم خودروها نیز به نسبت روزگذشته بیشتر شده است.

نوری پور تصریح کرد: درعین حال عوامل وگشت های پلیس راه آمل وماموران راهداری ونیز هلال احمر در مناطق حساس و پرافیکی جاده هراز حضور و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل اضافه کرد: محدودیتهای ترافیکی نیز اکنون در جاده هراز اعمال می شود که طی آن از تردد کامیونها وکامیونتها به استثنای حامل سوخت وموادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.

نوری پور، به رانندگانی که قصد تردد درجاده هراز را دارند، تقاضا کرد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت وبه توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه نمایند.

وی یادآورشد: رانندگان باید درطول مسیرجاده هراز حوصله و صبر بیشتری داشته باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار