فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که میزان کلی جرائم در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۸۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 27 February 2016
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که میزان کلی جرائم در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

سردار منوچهر امان الهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس آمار میزان کشفیات پلیس در اکثر زمینه ها نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی توضیح داد: نیروی انتظامی استان کرمانشاه در بحث کشفیات مواد مخدر نسبت به سال 93 بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه 90 درصد جرائم مهم استان کرمانشاه همچون قتل کشف شده است.

امان الهی عنوان کرد: آمار سرقت در استان کرمانشاه در سال 94 مهار شد و با کاهش یک درصدی رو به رو بود.

وی با بیان اینکه جرائم خشن و امنیتی نیز کاهش یافته است، گفت: جرائم تجاوز به عنف، آدم ربایی، قتل، شرارت و نزاع در استان کرمانشاه نسب به سال 93 به ترتیب 17،67 ، 4، 10 و11 درصد کاهش داشته است.

** کشف 90 درصد تخلفات در فضای مجاری

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد که 90 درصد تخلفات فضای مجازی در کرمانشاه توسط پلیس فتا کشف می شود.

امان الهی با بیان اینکه وظیفه پلیس فتا کنترل فضای مجازی و مقابله با تخلفات و جرام در فضای مجازی است، توضیح داد: این یگان رصدهای عمومی خود را به صورت دائمی انجام می دهد و با کسانی که تخلف کنند برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه رسیدگی به شکایت های مردمی را نیز بخش دیگری از فعالیت های پلیس فتا عنوان کرد و گفت: پلیس فتا در استان کرمانشاه با توجه به گستردگی و تحولات روزافزون فضای مجازی عملکرد مطلوبی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار