معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در آستانه نوروز 94 با توجه به افزایش تقاضا و خریدهای نوروزی مردم، 26 نمایشگاه بهاره در سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 06 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی غفوری‌مقدم با تشریح برنامه‌های انجام شده در ایام نوروز به منظور تنظیم بازار کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان و زائران، اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره استان در اسفندماه سال 93 در مشهد و 23 شهرستان دیگر با بیش از 3 هزار و 700 غرفه برگزار شد که حدود 550 هزار نفر از دو نمایشگاه مشهد بازدید کردند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و برگزاری نظام‌مند حراج و فروش‌های فوق‌العاده و جشنواره‌های فروش در مجتمع‌ها و بازارهای بزرگ و اصلی مشهد در این بازه زمانی، افزود: برگزاری جشنواره خرید اینترنتی با هدف خرید امن و آسان از طریق درگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، برگزاری جلسات کارگروه گندم و آرد و نان برای اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین آرد و نان ایام نوروز و وضعیت نانوایی‌های آزادپز برخی از اقدامات بوده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: همچنین برگزاری جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و شورای نظارت و کنترل برای پیگیری روند اقدامات انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در مورد تامین میوه و مرغ منجمد و ... و برنامه‌ریزی برای حضور فعال اصناف به ویژه در حوزه تنظیم بازار میوه شب عید و اقلام پروتئینی از جمله برنامه‌های اجرا شده در ایام پایانی سال 93 بود.

غفوری‌مقدم گفت: برنامه‌ریزی برای تامین آرد و سهمیه ویژه برای 65 نانوایی اطراف حرم مطهر، تامین آرد نانوایان در ایام تعطیل، حضور فعال میادین‌ بار جهت تامین میوه شب عید، استقرار چهار واحد سیار عرضه نان در اطراف حرم مطهر، رصد و پایش مستمر بازار اقلام اساسی و تامین و توزیع مناسب اقلام از جمله اقدامات انجام شده در ایام نوروز 94 بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار