مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهرقم در خصوص افزایش میانگین 18 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید، گفت: نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم افزایش یافت.
کد خبر: ۲۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 07 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی در گفت و گویی با اشاره به شروع افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم، اظهار داشت: از روز 16 فروردین نصب نرخ های جدید در تاکسی های بی سیم و گردشی که دارای تاکسی متر هستند، آغاز شده است و تاکسی متر ها نیز با نرخ جدید کرایه مسیرها را محاسبه خواهد کرد.

وی افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم کرایه تاکسی ها در قم با افزایش میانگین 18 درصدی روبرو شده است که نسبت به سال گذشته که افزایش 22 ونیم درصد را شاهد بودیم، 4.5 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکسی های خطی نیز در حال تغییر برچسب نرخ هستند، ابراز داشت: نزدیک به 2 هزار و 300 تاکسی خطی در قم وجود دارد که برچسب ها بین آنها توزیع شده و موظف هستند ظرف یک هفته آینده نرخ های جدید را تاکسی ها نصب کنند.

عزتی عنوان کرد: تلاش ما این است که تا اواخر فروردین تمامی تاکسی ها با نرخ جدید در سطح شهر تردد داشته باشند و کسانی که نرخ جدید را دریافت کرده اند از مردم با همین نرخ جدید کرایه دریافت کنند.

وی در خصوص برنامه های سازمان تاکسی رانی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در آینده، گفت: سال گذشته سایتی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده و زیر نظر وزارت کشور فعال است تا تیر ماه فعال بود اما به دلایلی در اوایل آذرماه بسته شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته 180 دستگاه خودرو فرسوده در قم نوسازی شد، بیان داشت: در این فاصله کسانی که اقدام به ثبت نام کرده و مراحل لازم را گذراندند خودروهای خود را دریافت کردند.

وی افزود: احتمالا تا اخر فروردین ماه جاری، سایت مربوطه فعالیت خود را اغاز خواهد کرد و امیدواریم که در این فرصت یکهزار دستگاه فرسوده دیگر نوسازی شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار