مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: 270 کیلوگرم شیرینی غیربهداشتی و فاسد در نتیجه گشت های مشترک این اداره کل با سایر دستگاه های نظارتی در ایام نوروز 95 کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۲۰۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 30 March 2016

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: 270 کیلوگرم شیرینی غیربهداشتی و فاسد در نتیجه گشت های مشترک این اداره کل با سایر دستگاه های نظارتی در ایام نوروز 95 کشف و معدوم شد.

به گزارش تابناک ایلام؛از روابط عمومی اداره تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: کارشناسان تعزیرات به همراه نیروهای مرکز بهداشت و دامپزشکی در قالب گشتی مشترک از محل های عرضه و فروش مواد خوردنی و پروتئینی سطح شهر ایلام بازدید بعمل آوردند که در جریان این گشت مشترک مواردی از تخلف کشف و در خصوص آنها پرونده هایی در محل تشکیل شد.
وی افزود: طی این بازدیدها 270 کیلوگرم شیرینی و 21 کیلوگرم گوشت گوسفندی در بازرسی های به عمل آمده همچنین طی ایام تعطیلات نوروزی 21 کیلوگرم گوشت گوسفندی غیر بهداشتی در بازرسی های به عمل آمده کشف شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: یک رستوران در شهر ایلام نیز در جریان این گشت ها چون نظامات بهداشتی را رعایت نکرده و مواد غذایی فاسد عرضه کرده بود پس از احراز تخلف توسط رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات ایلام پلمپ و تعطیل گردید که این پرونده نیز در روزهای آتی مورد رسیدگی و صدور رای قطعی قرار خواهد گرفت.
بیرانوند اضافه کرد: 127 پرونده تعزیراتی از ابتدای تعطیلات و همزمان با آغاز طرح نظارت نوروزی این اداره کل تا هشتم فروردین ماه برای صنوف متخلف در این استان تشکیل شده است.
بیرانوند ادامه داد: متخلفان این پرونده ها در مجموع به پرداخت 98 میلیون و 450 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
وی تاکید کرد: مهمترین پرونده رسیدگی شده در این ایام مربوط به کشف محموله کفش های چینی قاچاق بود که در این ارتباط سه نفر از متهمان به پرداخت 65 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالاها محکوم شدند.
وی گفت: هم اکنون چهار شعبه بدوی در مرکز استان و چهار شعبه نیز در شهرستان های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به تخلفات صورت گرفته در حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.
به گفته بیرانوند، رسیدگی به تخلفات تعزیراتی شهرستان سیروان در شعبه سرابله، ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و در بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./ع

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار