کد خبر: ۲۰۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 01 April 2016

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: جمهوری اسلامی الگویی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته استان البرز با وجود شرایط بد جوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز با اشاره به انتخابات دوازدهم فروردین‌ماه 1358 و رأی ملت ایران به جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران با این رأی نشان دادند که خواستار نظامی مبتنی بر آرای مردم و بر پایه اجرای احکام دین مبین اسلام هستند.

وی افزود: با گذشت بیش از سه دهه از این رأی قاطع، نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی همچنان وفادار به انقلاب، اسلام و نظام ولایی جمهوری اسلامی هستند.

خطیب جمعه شهرستان کرج‌ افزود: در این دوران دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تلاش بسیاری کردند تا ماهیت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تغییر دهند، اما به‌ واسطه هوشیاری، درایت و آگاهی ولایت و بصیرت ملت ایران، دشمنان به این هدف شوم دست پیدا نکردند.

حسینی‌همدانی افزود: نسل‌های دوم و سوم انقلاب نیز همچون نسل اول قاطعانه حامی ولایت و جمهوری اسلامی بوده و تا زمانی که این ملت در مسیر شهدا و امام شهیدان حرکت کرده و گوش به فرمان ولایت هستند،‌ خواب شوم دشمنان محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام عظمای ولایت افزود: کسانی که هنوز ملت ایران را نشناخته و به دنبال توطئه و دسیسه هستند باید بدانند که این مردم پاسدار و حامی خون شهدا بوده و نظامی که با خون هزاران شهید و ایثارگر به ثمر نشسته است، با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران اضافه کرد: سران کاخ سفید نمی‌خواهند دست از توطئه و دسیسه علیه ملت ما بردارند و مسئولان بدانند که تنها راه حفظ و حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، ایستادگی در راه اسلام، انقلاب و ولایت است.

حسینی‌همدانی تأکید کرد: توانمندی‌های ملت ایران را نمی‌توان نادیده گرفت و مردم از تمام توان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب استفاده کرده و به احدی اجازه نمی‌دهند تا برای آنها تصمیم‌گیری کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی الگویی بزرگ و والا برای تمام ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه بوده و غربی‌ها از این هراس دارند که الگوی جمهوری اسلامی در دیگر کشورها نیز پیاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار