به گزارش تابناک سمنان،همایش کوهپیمایی بانوان کارمند در پارک کوهستان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 03 April 2016

مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان امروز اظهار داشت: این سازمان در دومین برنامه ورزشی بانوان در سال 95 و بعد از برگزاری همایش دوچرخه سواری بانوان در پارک سیمرغ سمنان، در نظر دارد همایش کوهپیمایی بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی سمنان را برگزار کند.

وی افزود: بانوان شاغل به دلیل محدودیت زمان و تحرک کم به واسطه پشت میزنشینی در معرض بیماری‌های مختلف و همچنین چاقی و فشار قرار دارند و باید برای ارتقای سلامت آنها برنامه‌ریزی کرد.

به گفته مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، همایش کوهپیمایی بانوان شاغل با همکاری استانداری سمنان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان در روز 17 فروردین از ساعت 7:30 صبح در پارک کوهستان آغاز می‌شود و بانوان علاوه بر کوهپیمایی، از برنامه‌های مفرح دیگر هم بهره‌مند می‌شوند.

روشنایی خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان وسیله ایاب و ذهاب این بانوان را نیز مهیا کرده و اتوبوس‌ها رأس ساعت 7:30 در میادین امام علی، معلم، نور (مسکن مهر)، ابوذر و خیابان سعدی مقابل آموزش و پرورش استان سمنان و ورزشگاه تختی آماده هستند تا بانوان را به پارک کوهستان منتقل کنند.

وی اظهار داشت: از حضور بانوان خانه‌دار نیز در این برنامه استقبال می‌کنیم و حضور در این برنامه برای همه بانوان آزاد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار