مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد ازاستقبال بی نظیر هموطنان از جشنواره عید شرقی در ایام نوروز خبرداد و گفت:این جشنواره امسال برای دومین سال پیاپی در بوستان آب و آتش برگزارشد.
کد خبر: ۲۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 09 April 2016
اردشیر نوریان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این برنامه به مدت 14 شب و با مشارکت شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی و با هدف توسعه فرهنگ گردشگری شهری و همچنین افزایش نشاط شهروندی برگزار شد.

وی با تاکید بر استقبال بی نظیر شهروندان تهرانی و همچنین گردشگران نوروزی پایتخت از ویژه برنامه های جشنواره عید شرقی گفت : حضور هنرمندان عرصه های مختلف سینما ، تئاتر و موسیقی در کنار کارشناسان و صاحب نظران حوزه های گردشگری و اجرای برنامه های جذاب مسابقه و سرگرمی از عمده فعالیت های برگزار شده در جشنواره عید شرقی امسال بود.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به مناسبت های تقویمی تعطیلات نوروزی 1395 تصریح کرد: اجرای ویژه برنامه در روز یازدهم فروردین ، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همچنین ویژه برنامه جشن ملی پرچم جمهوری اسلامی اسلامی ایران در روز دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران ، از دیگر برنامه های برگزار شده در این جشنواره نوروزی بود.

اردشیر نوریان استقرار ایستگاه های گردشگری متعدد با هدف معرفی و راهنمایی دو زبانه ی مسیرهای گردشگری منطقه فرهنگی تفریحی عباس آباد و همچنین حضور چهره های شبیه سازی شده ایران باستان با توجه به برگزاری جشن های تمدنی نوروز را از دیگر برنامه های برگزار شده در ایام تعطیلات نوروزی در قالب جشنواره بزرگ عید شرقی  عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار