تابناک گیلان: در روزهای اخیر خبری با عنوان با افزایش کرایه های تاکسی در رشت چه کنیم!؟ از این رسانه منتشر شد که روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت جوابیه زیر را به تحریریه تابناک ارسال کرد که عینا در ذیل میخوانیم.
کد خبر: ۲۱۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵ 18 April 2016
تابناک گیلان: در روزهای اخیر خبری با عنوان با افزایش کرایه های تاکسی در رشت چه کنیم!؟ از این رسانه منتشر شد که روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت جوابیه زیر را به تحریریه تابناک ارسال کرد که عینا در ذیل میخوانیم.


سلام علیکم

با سلام بر محمد و آل محمد، با احترام در پی درج گزارش خبری به تاریخ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ با عنوان "انتقاد به افزایش کرایه های تاکسی در کلانشهر رشت/ تاکسیرانی: معترضان به فرمانداری شکایت کنند”به اطلاع می رساند:

بخش هایی از این گزارش از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت تکذیب شده است که در این راستا جوابیه و تکذیبیه روابط عمومی این سازمان به شرح ذیل جهت انتشار ارسال می گردد که انتظار می رود طبق قانون مطبوعات در آن نشریه درج گردد:

۱٫ خبر منتسب به مسؤل دفتر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت درخصوص هدایت معترضان افزایش نرخ تاکسی های شهر رشت به فرمانداری که اخیرا انتشار یافته است قویا تکذیب می گردد.

۲٫ اصول حرفه ای ایجاب می کند که هرگونه اخبار موثق درخصوص موضوعات سازمان ازحوزه ی روابط عمومی یاشخص مدیرعامل اخذ گردد و انتشار اخبار اینچنینی ناقض اصول حرفه ای خبررسانی است که امیدواریم در آینده مد نظر قرار گیرد.

۳٫ نرخ های ابلاغ شده بر اساس هزینه های واقعی تاکسیرانان شهر رشت بوده و سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت راسا آماده پاسخگویی به شکایات احتمالی شهروندان و ارائه توجیهات فنی لازم است و هیچ دلیلی برای مراجعه شهروندان به مسؤلین محترم فرمانداری رشت در رابطه با پاسخگویی به علل افزایش نرخ کرایه تاکسی ها وجود ندارد.

با تشکر

روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار