فرماندار دهلران بر ضرورت توجه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به قانون و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد.
کد خبر: ۲۲۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 28 April 2016

فرماندار دهلران بر ضرورت توجه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به قانون و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد.


به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز پنجشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به وظایف و مسئولیت ایشان در روز رای گیری اشاره كرد و افزود: اخلاق، مردم داری، رفتار شایسته در برخورد با مردم باید سرلوحه كارها باشد.
وی بر بی طرفی مجریان و دست اندركاران انتخابات تاكید كرد و یادآور شد: همه باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداكثری مردم در مرحله دوم بكار گیرند.
فرماندار دهلران اظهار كرد: در شهرستان دهلران 63 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی برای جمع آوری آرای مردم مستقر می شود كه از این تعداد، 27 شعبه در شهر دهلران قرار دارد.
این نشست در راستای یادآوری و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات و دستورالعمل های انتخابات برگزار شده است.
استان ایلام با گستره 20 هزار كیلومتر مربعی و حدود 590 هزار نفر جمعیت، دارای سه كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ( دو كرسی حوزه انتخابیه ایلام و یك كرسی حوزه انتخابیه دهلران) است.
رقابت برای تعیین نمایندگان مردم این استان در مجلس دهم بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه (10 اردیبهشت) در 531 شعبه اخذ رای است.
حوزه انتخابیه ایلام با 2 كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملكشاهی و سیروان) است و حوزه انتخابیه دهلران نیز با یك كرسی در مجلس شورای اسلامی شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است.
زمان تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح پنجشنبه (2 اردیبهشت) آغاز شد و بر اساس قانون 24 ساعت پیش از شروع رای گیری خاتمه می یابد و بر این اساس فعالیت های تبلیغی نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات از ساعت هشت صبح امروز نهم اردیبهشت ممنوع است. /ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار