اینستاگرام نوشت/
انتشار عکسهایی از دست خالکوبی شده ترانه علی دوستی در شبکه های اجتماعی واکنش های مختلفی را بر انگیخته است و این سوال نیز برای بسیاری از فعالین شبکه های اجتماعی ایجاد شده است که هدف این بازیگر جوان سینمای ایران از انجام و نمایش این خالکوبی چیست؟
کد خبر: ۲۳۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 31 May 2016
نوید کمالی پژوهشگر حوزه رسانه و فضای مجازی در اینستاگرام خود در واکنش به انتشار تصاویر خالکوبی دست ترانه علی دوستی نوشت:

" این روزها ایرانیان زیادی ترانه علی دوستی را با نقشهای شهرزاد و رعنا در سریال شهرزاد و فیلم سینمایی فروشنده می شناسند اما شاید اولین حضور پر رنگ و بیادماندنی او در سینما مربوط به فیلم سینمایی من ترانه پانزده سال دارم باشد . . . 

ترانه علی دوستی و حاشیه هایی از جنس ناتوی فرهنگی

بدون شک در این که وی بازیگر محبوب و توانمندی است شکی نیست اما اینکه وی به واسطه شهرت سینمایی اش امروز در یک روند آهسته و پیوسته در حال حرکت به سمت موضوعات نامتعارفی است خود جای تحلیل و بررسی دارد و مطمئنا آنانی که با جنبش های سیاسی و اجتماعی فعال سطح جهان آشنایی داشته باشند به راحتی تا کنون برخی از اقدامات او را رمزگشایی کرده اند . . . 

به عنوان نمونه تنها کافیست به عکس های منتشر شده از وی در روزهای اخیر و یا حتی عکس نمایه تویتتر وی نگاهی بیندازید . . . 

در مورد اول نماد قرار گرفته بر روی ساعد وی اشاره به یک جنبش فمینیستی تندرو آمریکایی دارد و در مورد دوم و آن نماد هفت رنگ هم زبان بنده از بیان چیستی آن قاصر است . . . 

ترانه علی دوستی و حاشیه هایی از جنس ناتوی فرهنگی

مطمئنا این موارد نشانه های مثبت و خوبی نیستند و احتمالا در آینده هم بر دنباله آنها افزوده خواهد شد اما به هر حال امیدوارم این سرمایه ارزشمند عرصه سینمای کشور با فاصله گرفتن از حواشی به عنوان یک سرمایه محبوب باقی بماند و به عنوان سربازی از جبهه ناتوی فرهنگی به خدمت آنها که خیرخواه مردمش نیستند در نیاید! "

-مطالب باز نشر شده از شبکه های اجتماعی الزما انعکاس دهنده دیدگاههای تابناک زنجان نمی باشد-
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار