نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و برنامه‌ریزی انجام شده مجمع انتخابات فوتبال اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 03 June 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، رضا کریمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: باید اختلافات هیئت فوتبال و ورزش و جوانان برطرف شود و مجمع انتخابات فوتبال اردبیل در راستای رشد و توسعه فوتبال منطقه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز است تا تعامل همه‌جانبه بین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان و نیز متولیان استان انجام شود، افزود: نیاز است در این زمینه با وحدت و هم‌افزایی از ظرفیت نمایندگان مجلس نیز استفاده شود تا بتوانیم فوتبال اردبیل را در مسیر و توسعه قرار دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران ورزش و جوانان و مسئولان تیم فوتبال شهرداری اردبیل باید به جلسات فوتبال اهتمام جدی داشته باشند و در این جلسه حضور همه‌جانبه داشته باشند که فوتبال اردبیل نیاز وحدت و همدلی همه‌جانبه است.

کریمی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده حمایت همه‌جانبه از رشد و توسعه فوتبال پایه استان هستند و باید فوتبال اردبیل را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهیم تا اسطوره‌های بزرگی همچون علی دایی را تربیت و به فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: نباید به رشد و توسعه فوتبال نگاه فردی انجام شود چرا که فوتبال اردبیل علاقه‌مندان زیادی را دارد و ما وظیفه داریم زیرساخت های رشد و توسعه ورزش به ویژه فوتبال در اردبیل را فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
نياز نيست افرادي مثل كريمي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار